Mediální kampaň OP VK
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je komplexní příprava a realizace televizní, rozhlasové a online mediální kampaně Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Komplexní přípravou se rozumí zpracování kreativních návrhů a natočení dvou televizních a dvou rozhlasových spotů a banneru, a současně také plánování a nákup odpovídajícího reklamního prostoru. Za každý měsíc kampaně navíc dojde k vyhodnocení efektivity formou post buy reportu, tzn. srovnání reálně dosažených hodnot s plánovanými a stanovení závěrů a doporučení pro možné příští aktivity Zadavatele v oblasti komunikace a publicity. Realizace kampaně (tj. odvysílání v médiích a nasazení na web) se předpokládá na měsíce červen a září 2015. Cílovou skupinou je široká veřejnost (15+). Všechny výše požadované aktivity zahrnují zajištění veškerých produkčních, organizačních, personálních, technických aj. náležitostí při přípravě a realizace kampaně. Blíže viz ZD.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 566240
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 19-02-2015
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 566240
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 19-02-2015
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.