Mediální kampaň OP VVV
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je realizace mediální kampaně Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (dále jen "OP VVV") v gesci MŠMT. Veřejná zakázka (dále také „VZ“) je rozdělena na čtyři části dle ustanovení § 98 zákona o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), a to část 1) Televize, část 2) Internet, část 3) Tisk a část 4) Tisk – společné vzdělávání v OP VVV. Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na všechny části, nebo pouze na některé části veřejné zakázky. Části 1) – 3) jsou zadávány v otevřeném nadlimitním řízení dle § 27 zákona, část 4) je v souladu s ust. § 98 odst. 5 zákona zadávána ve zjednodušeném podlimitním řízení dle § 38 zákona. blíže viz ZDInformace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 654614
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 18-04-2016
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 654614
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 18-04-2016
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.