Monitoring zahraničních turistů v návaznosti na turistické produkty v geografickém členění (Evropa 2)
Česká republika malaPopis poptávky
Vypracování podrobné segmentace turistů cílových trhů a popis jednotlivých segmentů na základě socio-demografických a psychografických kritérií (primární výzkum trhu a sběr dat – kombinace kvalitativního a kvantitativního výzkumu). Minimálně v sedmi zemích (Německo, Polsko, Velká Británie, Francie, Itálie, Nizozemí, Španělsko) požadujeme vytvoření archetypální segmentace populace s boostem na konkrétní cílovou skupinu (turisté).Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 429244
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 15-08-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 429244
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 15-08-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.