Nákup kancelářských potřeb pro Magistrát města Plzně a vybrané příspěvkové organizace

Plzeňský mala

Popis poptávky

Předmětem plnění veřejné zakázky je průběžné dodávání kancelářských potřeb dle potřeb a v rozsahu specifikovaném jednotlivými členy sdružení zadavatelů, včetně dopravy a uložení na určené místo do místa sídla člena sdružení zadavatelů a následné likvidace z toho vzniklého odpadu. Místo plnění dodávek bude sídlo nebo pobočky zástupce sdružení zadavatelů a jednotlivých členů sdružení zadavatelů, a to na území města Plzně.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-020009
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: statutární město Plzeň
IČ zadavatele: 00075370
Datum zveřejnění: 07.06.2021
Země: Česká republika
CPV: 30192000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595