Nákup mediálního prostoru pro kampaň ke startu programového období 2014 - 2020
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je plán realizace a nákup mediálního prostoru (realizace kampaně) dle plánu pro mediální kampaň ke startu programového období 2014-2020. Kampaň je zaměřena na širokou veřejnost a bude probíhat v následujících komunikačních nástrojích: • Televize • Rozhlas • Tištěná média • Internet (on-line) Kampaň bude ve své kreativní části vycházet z již schválené veřejné zakázky „Kreativní návrh a produkční zajištění kampaně ke startu programového období 2014-2020“.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 601620
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 20-07-2015
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 601620
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 20-07-2015
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.