Nákup mediálního prostoru pro kampaň ke startu programového období 2014 - 2020

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je plán realizace a nákup mediálního prostoru (realizace kampaně) dle plánu pro mediální kampaň ke startu programového období 2014-2020. Kampaň je zaměřena na širokou veřejnost a bude probíhat v následujících komunikačních nástrojích: • Televize • Rozhlas • Tištěná média • Internet (on-line) Kampaň bude ve své kreativní části vycházet z již schválené veřejné zakázky „Kreativní návrh a produkční zajištění kampaně ke startu programového období 2014-2020“.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 601620
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
IČ zadavatele: 66002222
Datum zveřejnění: 20-07-2015
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595