Nákup mediálního prostoru pro kampaň
Praha malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je plán realizace a nákupu mediálního prostoru (realizace kampaně) dle plánu pro mediální kampaň o ESI fondech v prvním čtvrtletí roku 2017. Kampaň je zaměřena na podskupiny široké veřejnosti – mladí lidé (20-30 let), rodiny s dětmi do 5 let, staří lidé 50-65 let a bude probíhat v následujících komunikačních nástrojích: Televize, Tištěná média, Internet (on-line).Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2016-005797
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj
Datum zveřejnění: 09.12.2016
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: Z2016-005797
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Ministerstvo pro místní rozvoj
Datum zveřejnění: 09.12.2016
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.