Nákup mediálního prostoru pro realizaci integrované marketingové kampaně II
Česká republika malaPopis poptávky
Realizace kampaní na klíčových trzích příjezdového cestovního ruchu ČR v souladu s požadavky Zadavatele uvedenými v mediální strategii a mediaplánu.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 505091
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 30-05-2014
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 505091
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 30-05-2014
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.