Nákup mediálního prostoru pro realizaci integrované marketingové kampaně
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění veřejné zakázky je poskytování služeb souvisejících s realizací marketingové kampaně na zavedení nové destinační značky České republiky v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami. Hlavním komunikačním cílem kampaně je změna vnímání destinace: od image Česka jako poněkud nevýrazné země ve východním bloku ke skvělé destinaci atraktivní pro movitější klientelu. Marketingovým cílem kampaně na blízkých trzích je zařazení Česka do „nákupního košíku“ (ovlivnění nákupního chování), pro „strategické trhy“ je pak cílem „přidání Česka na mapu“ (ovlivnění míry znalosti a povědomí o samotné existenci destinace). Podrobná specifikace jednotlivých médií a rozsahu/objemu mediálního prostoru požadovaného Zadavatelem pro umístění inzerce v rámci Kampaně je uvedena v mediaplánu s cenovou tabulkou,Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 379040
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 03-01-2013
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 379040
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 03-01-2013
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.