Návrh a realizace kampaně: Přínosy Operačního programu Životní prostředí
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem této soutěže o návrh je zpracování návrhu kreativního konceptu kampaně Operačního programu Životní prostředí (OPŽP) zaměřené na prezentaci realizovaných projektů a jejich přínosů pro život obyvatel ČR. Jedná se o vytvoření hlavních a doplňujících komunikačních sdělení, tvorbu návrhů konkrétního obsahu pro jednotlivé požadované formáty a jeho kompletní redakční zpracování ve spolupráci se zadavatelem. Součástí soutěže o návrh je zároveň výroba televizních image spotů a rozhlasových spotů zahrnující veškeré nezbytné činnosti (zpracování kreativního návrhu, scénáře, produkce a postprodukce). Jednotná grafická identita celé kampaně musí být v souladu s požadavky Grafického manuálu publicity pro OPŽP.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60047425
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: ČR - Ministerstvo životního prostředí
IČ zadavatele: 00164801
Od: 01-01-2011
Do: 31-07-2011
Datum zveřejnění: 16-07-2010
Země: Česká republika
CPV: 79342200-5
Evidenční číslo zakázky: 60047425
Zadávací řízení: Otevřené
Zadavatel-název/jméno: ČR - Ministerstvo životního prostředí
IČ zadavatele: 00164801
Od: 01-01-2011
Do: 31-07-2011
Datum zveřejnění: 16-07-2010
Země: Česká republika
CPV: 79342200-5
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.