Nová koncepce pro datová úložiště MPO 2015+

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmět plnění veřejné zakázky je podrobně vymezen v zadávací dokumentaci (ZD) a k ní přiložené Smlouvě a jejích přílohách č. 1 až 6 (dále jen „Smlouva“). ZD s přílohami je mj. vystavena na profilu zadavatele [viz bod I.1) tohoto formuláře]. Dále je uveden jen stručný popis předmětu zakázky. V případě nesouladu platí text v ZD a jejích přílohách. Předmětem plnění je komplexní dodávka a implementace nového datového úložiště, a to zejména následující dílčí plnění: 1. Analýza a návrh technického řešení podle požadavků Objednatele (dále jen „Řešení“); 2. Dodávka požadovaného řešení, instalace, konfigurace, testování a zprovoznění, a to včetně dodávky potřebného software (licencí) a dodávky dalšího potřebného příslušenství, instalace nových SAN switchů (přepínačů), konfiguraci SAN zoningu atd., migrace provozních dat na nové řešení (dále jen „Dodávka řešení“); 3. Testovací provoz s ostrými (produkčními) daty a uvedení celého Systému do rutinního provozu, včetně předání Provozní dokumentace a zaškolení IT personálu Objednatele podle podmínek v Příloze č. 1 Smlouvy (dále jen „Uvedení do provozu“); 4. Zhotovitel se zavazuje po dobu platnosti Smlouvy zajistit Provozní podporu Systému v rozsahu třetí úrovně L3. Obsah a podmínky Provozní podpory jsou uvedeny v Příloze č. 6 Smlouvy. Provozní podpora třetí úrovně L3 se skládá z dílčích služeb: 4.1. Řešení provozních Incidentů podle odstavce 1.1. Přílohy č. 6 Smlouvy; 4.2. Pravidelná profylaxe Systému podle odstavce 1.2. Přílohy č. 6 Smlouvy; 4.3. Technická a metodická podpora podle odstavce 1.3. Přílohy č. 6 Smlouvy; 4.4. Drobné úpravy podle odstavce 1.4. Přílohy č. 6 Smlouvy. 5. Rozsahy Technické a metodické podpory a stejně tak i Drobných úprav jsou stanoveny na 50 hodin za 12 po sobě následujících měsíců plnění smlouvy, přičemž nevyčerpané hodiny budou převedeny do dalších období. 6. Součástí plnění veřejné zakázky ze strany Zhotovitele je poskytnutí Záruky na celou dobu udržitelnosti, tj. na dobu 5 let, a to na všechny části a komponenty dodaného Systému. Součástí poskytnuté Záruky bude i zajištění potřebného Záručního servisu v celé délce poskytnuté Záruky, tj. po dobu 5 let od předání a převzetí jednotlivých komponent Systému. 7. Součástí plnění této veřejné zakázky bude i poskytování Pozáručního servisu po dobu 3 let od skončení Záruky, a to s výhradou jeho prodloužení po celou dobu životního cyklu jednotlivých komponent řešení. Zhotovitel tak musí garantovat pozáruční servis včetně Maintenance po celou dobu životního cyklu jednotlivých komponent Systému. 8. Zhotovitel se dále zavazuje po dobu platnosti Smlouvy zajistit Rozvoj Systému. 9. Zhotovitel se dále zavazuje předat Objednateli Aktualizovanou verzi Provozní dokumentace v případě, že dojde ke změně této Provozní dokumentace.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 552791
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo průmyslu a obchodu
IČ zadavatele: 47609109
Datum zveřejnění: 13-12-2014
Země: Česká republika
CPV: 30233141-1

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595