Obnovení komunikačního spojení Štěpánov - Kostomlaty zrušeného Radovesickou výsypkou

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění je obnova původního silničního propojení obce Štěpánov s městem Bílina a obcí Kostomlaty pod Milešovkou po ukončení provozu na vnější výsypce Radovesice. Vedení trasy obnovené komunikace koncepčně navazuje na původní stav silniční sítě před zahájením důlní činnosti v této lokalitě. V rámci obnovy silnice Štěpánov – Kostomlaty je řešena komunikace, propojující stávající silnici III/25815 s navrhovanou komunikací Bílina – Kostomlaty. Stavba je napojena na silnici III/25815 Razice - Štěpánov. Stavba se nachází na Radovesické výsypce v prostoru mezi obci Kostomlaty pod Milešovkou a Štěpánov.Je navrhována komunikace, propojující stávající silnici III/25815 v prostoru u obce Štěpánov s nově navrhovanou komunikací Bílina - Kostomlaty (řešení této komunikace je součástí samostatné zakázky). Navržená komunikace je vedena v celé trase prostorem Radovesické výsypky, její parametry odpovídají kategorii silnice III. třídy S 7,5/50 v pahorkovitém území, délka je 2 890,565 m. Součástí objektu je též úprava části stávající silnice III/25815 v místě napojení na novou komunikaci (styková křižovatka tvaru T) a z toho plynoucí nutnost nového napojení lesní cesty.Příčný řez silnicí je navržen dle ČSN 73 6101 v základní kategorii pro dvoupruhové, směrově nerozdělené silnice jako S 7,5/50. Základní šířka jízdních pruhů je 2 x 3,00 m s vodícími proužky 2 x 0,25 m. Po obou stranách je zpevněná část vozovky lemována nezpevněnou krajnicí v min šířce 0,75 m při osazení směrovými sloupky resp. 1,50 m při osazení svodidlem. Podkladem pro navržené řešení konstrukce vozovky byly technické podmínky TP 170 - Navrhování vozovek pozemních komunikací s účinností od 1.12.2004. Konstrukce vozovky je navržena v celkové tloušťce 570 mm. Ochranné a podkladní vrstvy budou uloženy na řádně zhutněnou pláň, na které musí být dosažen minimální modul přetvárnosti Edef,2 = 60 MPa. Nové napojení lesní cesty bude ve štěrkové úpravě. Konstrukce je navržena ve dvou vrstvách ze štěrkodrti (tl. 200 mm) v celkové tloušťce konstrukce 400 mm. Povrch vozovky bude utažen lomovými výsivkami. Navržené hospodářské sjezdy na přilehlé pozemky budou zpevněny penetračním makadamem tl. 100 mm na podkladu ze štěrku a štěrkodrti, celková tloušťka konstrukce je 450 mm. Odvodnění komunikace je zajištěno příkopy, které budou (po přehutnění) zpevněny vegetačními tvárnicemi. Pro převedení vody pod komunikací budou zřízeny propusty ze železobet. trub. V km 0,10140 bude stávající propust z trub 2 x 1200 mm zbourán a na jeho místě vybudován propust nový o jedné rouře DN 1800 v celkové délce 20 m.Pro svislé dopravní značení budou použity značky schválené Ministerstvem dopravy a spojů kvality 1. a 2.třídy. Vodorovné dopravní značení, které zahrnuje podélné čáry a vodicí proužky, bude provedeno stříkanou barvou.Vice informací v ZD a www.mfcr.cz

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60060095
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Stavební práce
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo financí
IČ zadavatele: 00006947
Od: 01-03-2012
Do: 30-11-2013
Datum zveřejnění: 13-05-2011
Země: Česká republika
CPV: 45112000-5

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595