Popis poptávky
Zadavatel podlimitní zakázky očekává nabídku školení, které pokryje „Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ“
Školení tak zahrne zejména vzdělávací aktivity, jež jsou určeny pro konkrétní zaměstnance podniků sdružených ve Svazu chemického průmyslu ČR, jejichž náplň práce a pracovní pozice odpovídají náplni kurzů. Problematika je aktuální zejména pro malé a střední podniky (MSP), kde často z důvodu kumulací funkcí není možno věnovat této důležité oblasti patřičnou pozornost.
Zakázka je rozdělena do jednotlivých tematických okruhů (1. - 5.). Témata navržená v jednotlivých tematických okruzích jsou pouze základním, výchozím podkladem pro zpracování nabídek. Od uchazeče se očekává detailní rozpracování těchto tematických okruhů. Očekává se také, že jednotlivá školení budou hojně prokládána praktickými příklady, důraz je kladen na interaktivnost se školenými pracovníky a využití modelových situací z jejich vlastní praxe.
1. Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ - Nastavení cílů rozvoje
- strategie a plánování rozvoje lidských zdrojů,
- organizaci a zabezpečení výběrových řízení zaměstnanců,
- vedení a řízení přijímacích pohovorů,
- hodnocení zaměstnanců a vedení hodnotících pohovorů,
- přípravu a zpracování individuálních rozvojových plánů apod.
2. Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ - Systém řízení
- definovat a analyzovat různé druhy řízení – situační styly řízení, styly využitelné v různých firmách, výhody a nevýhody různých přístupů k řízení LZ, vhodnost jejich použití
- identifikace stylů jednotlivých účastníků kurzu
- systém manažerské práce (role manažera, rozhodování, vedení lidí)
- softwarové nástroje využitelné pro systémy řízení LZ apod.
3. Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ - Motivace a týmová spolupráce
- teorie – motivace, stimulace; teorie zaměřené na poznání motivačních příčin, průběhu motivačního procesu apod.
- jakým způsobem je možno motivovat zaměstnance, co ovlivňuje motivaci, motivační mechanismy, vytváření motivačního klimatu ve firmě
- jakým způsobem lze podporovat kreativitu zaměstnanců
- tým – definice, druhy, struktura; vedení týmu, vedoucí týmu, týmové role
- jak vytvořit fungující tým, faktory úspěšné týmové práce
- jak lze uvést výše zmíněné poznatky do praxe apod.
4. Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ – Komunikační a prezentační dovednosti
- prezentační dovednosti - jak prezentovat, příprava prezentace, chyby v prezentování, jejich předcházení, neverbální komunikace (zvládnutí řeči těla, gestikulace)
- komunikace uvnitř firmy (s nadřízenými, s podřízenými), komunikace se zákazníky
- předcházení a řešení krizových situací na pracovišti
- stresové situace a jejich zvládání apod.
5. Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ" Rozvoj absolventů
- jak účinně zapojit absolventy do pracovního procesu (využítí trainee programů apod.)
- příprava a zpracování individuálních rozvojových plánů
- mentorink absolventů zkušenými pracovníky firmy
- motivování absolventů apod.
Níže uvedená tabulka stanoví časový přehled a předpokládaný rozsah vzdělávacích kurzů (jedná se o přepokládané hodnoty):
Tabulka 1: Detailní rozpis školení dle tematických okruhů v rámci klíčové aktivity 4
Tematický okruh č.
Aktivita 4 - Kurz "Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ"
Počet kurzů
Počet účastníků
na daný počet kurzů (1)
Počet školících dnů
Počet člověkodnů (2)
Počet vyučovacích člověkohodin (3)
2011
2012
2013
1.
"Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ" Nastavení cílů rozvoje
3
113
9
339
2712
1
1
1
2.
"Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ" Systém řízení
3
125
12
500
4000
1
1
1
3.
"Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ" Motivace a týmová spolupráce
3
170
cca 12
688
5504
1
1
1
4.
"Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ" Komunikační prezentační dovednosti
3
193
12
772
6176
1
1
1
5.
"Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ" Rozvoj absolventů
3
54
12
216
1728
1
1
1
Celkem
15
655
cca 57
2515
20120
5
5
5
(1) Jedná se o celkový předpokládaný počet proškolených účastníků na daných kurzech v rámci jednoho tematického celku, např. v rámci kurzu Odborné vzdělávání v oblasti personalistiky a efektivního řízení LZ - Nastavení cílů rozvoje se očekává proškolení celkem 113 účastníků.
(2) Počet člověkodnů je dán součinem počtu účastníků na daný počet kurzů a délkou trvání kursu. Délku trvání kurzu lze získat podělením počtu školících dnů počtem kurzů.
(3) Počet vyučovacích člověkohodin je dán osminásobkem počtu člověkodnů.
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky:
duben 2011 - listopad 2013
Místo dodání / převzetí plnění:
Místo plnění:ČR
Prostory ke školení v určeném regionu ČR zabezpečí a uhradí vítěz výběrového řízení.
Hodnotící kritéria:
Celková nabídková cena s DPH - 40%
Kvalita a rozsah nabízených služeb - 50%
Studijní materiály - 10%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel musí splňovat základní kvalifikační požadavky uvedené v §53 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v aktuálním znění a profesní kvalifikační předpoklady podle §54 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v aktuálním znění.
Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením příslušných dokladů vydaných jmenovanými institucemi (v ověřené kopii) nebo čestným prohlášením, vše v souladu s §53 odst. 2 zákona č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v aktuálním znění. Profesní kvalifikační předpoklady splní dodavatel předložením dokumentů v ověřené kopii.
OSTATNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY
Životopisy, délka praxe, reference
Dodavatel představí tým lektorů, kteří budou participovat na předmětu zakázky, a to doložením jejich profesních životopisů. Životopisy budou mimo jiné obsahovat délku praxe v oblasti předmětu zakázky, reference a kontakt na ověření referencí.
Praktické zkušenosti – přehled projektů
Praktické zkušenosti se vzděláváním v oblasti personalistiky a efektivního řízení lidských zdrojů budou doloženy výčtem úspěšně dokončených projektů obdobného rozsahu s možností ověření odběratelů těchto služeb, a to za poslední 3 roky.
Vzory vzdělávacích materiálů
Zadavateli budou poskytnuty vzory vzdělávacích materiálů, které uchazeč využívá při výuce.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě a elektronicky na CD. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. V případě, jedná-li za uchazeče zmocněnec na základě plné moci, musí být k nabídce přiložená plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.
Další náležitosti nabídky viz Zadávací dokumentace.
Požadovaný jazyk nabídky:
Čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu:
Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3. ze dne 15. 10. 2009., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky pro plnění zakázky:
Viz. výzva a zadávací dokumentace v příloze
Kategorie poptávky, klasifikace