Online marketingová kampaň Prahy na sociálních sítích a internetu na období 36 měsíců
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je realizace online marketingové kampaně, s užitím definovaného kreativního obsahu, za účelem zlepšení image Prahy jako exkluzivní turistické destinace. Požadovaným plněním je zejména: - Stanovení mediální strategie pro digitální média – dlouhodobý plán činností zaměřený na dosažení stanovených KPIs v souladu s nabídkou vyhotovenou kreativní digitální agneturou. - Služby digitální mediální agentury – definice spektra nabízených služeb poskytovaných digitální mediální agenturou. - YouTube – TrueView in-stream reklama – reklamní formát poskytovaný společností Google, vhodný pro propagaci internetových spotů navržených kreativní agenturou na platformě YouTube. - Zobrazovací kampaň – forma internetové reklamy propagující kampaň dle předem stanových formátů bannerů. - Sociální média – internetové platformy, kde dochází k sociálním interakcím mezi lidmi, kteří vytvářejí, sdílí a vyměňují si informace a myšlenky ve virtuálních komunitách a sítích. - Marketing pro vyhledavače (SEM) - Search engine marketing, nástroj, zaměřený na propagaci a zvyšování viditelnosti a známosti webu, tedy navyšování návštěvnosti.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 518923
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 16-07-2014
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 518923
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 16-07-2014
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.