Opravy a údržba reprografické techniky

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmět plnění veřejné zakázky je podrobně uveden v zadávací dokumentaci, která je vystavena na profilu zadavatele (https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/69797111). Předmětem plnění veřejné zakázky jsou technické opravy a údržba následujících reprografických zařízení: - multifunkční zařízení - inkoustové a laserové tiskárny A3/A4 - kopírky A3/A4 - faxy - scannery - frankovací stroje (dále jen „zařízení). Zadavatel vlastní zařízení následujících značek: Ricoh, Canon, HP, OKI, Toshiba, Panasonic, SHARP, XEROX, MINOLTA, Fujitsu-Siemens, Kyocera, Zebra, Datamax, Brother, Gastetner, Olivetti, Epson, Fargo, TASKAlfa, Devepol a Frama. 1. Opravy zařízení V rámci opravy zařízení bude dodavatel povinen provést následující úkony, a to: - na místě opravy dodavatel nejprve zpracuje písemnou kalkulaci předpokládaných nákladů na opravu, kterou před započetím opravy předá zadavateli; konečná cena opravy pak nesmí překročit tuto kalkulaci o více jak 10%; - provedení diagnostiky zařízení; - provedení opravy zařízení; - provedení výměny vadných dílů zařízení; - nastavení a seřízení zařízení; - provedení zkušebních výtisků všech základních podporovaných formátů (například A3 a A4) na zařízení; - otestování všech funkcionalit zařízení; - předání protokolů o ekologické likvidaci vyřazených a vadných dílů či celého zařízení zadavatele, v rámci jehož územní působnosti bylo instalované zařízení. Mimo cen vyměněných náhradních dílů musí být do nabídkové ceny za 1 hodinu práce opravy či údržby zařízení zahrnuty všechny výše uvedené úkony na opravu zařízení. Doprava dodavatele do/z místa instalovaného zařízení musí být zahrnuta v nabídkové ceně za 1 hodinu práce opravy či údržby zařízení; seznam míst plnění je uveden v Příloze č. 1 ZD. Vybraný dodavatel bude povinen předat zadavateli, v rámci jehož územní působnosti bylo instalované zařízení, protokol o provedené opravě, a to do 7 pracovních dnů od provedení a dokončení opravy zařízení. 2. Údržba zařízení V rámci údržby bude dodavatel povinen provést zejména tyto úkony, a to: 1) vysátí prachu ze zařízení; 2) vyčištění nabíracích rolek papíru – podavače; 3) vyčištění optiky; 4) kontrolu a vyčištění fixační jednotky; 5) kontrolu lamel; 6) kontrolu firmwaru zařízení; 7) provedení preventivní kontroly a prohlídky (profylaxe) dalších nejvíce namáhaných součástí, které podle zkušeností mohou být nejčastějším zdrojem možných závad a poruch. Mimo cen vyměněných náhradních dílů musí být do nabídkové ceny za 1 hodinu práce opravy či údržby zařízení dodavatelem zahrnuty všechny výše uvedené úkony a požadavky na údržbu zařízení. Doprava dodavatele do/z místa instalovaného zařízení musí být zahrnuta v nabídkové ceně za 1 hodinu práce opravy či údržby zařízení; seznam míst plnění je uveden v Příloze č. 1 ZD.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 403764
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika – Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkový
IČ zadavatele: 69797111
Datum zveřejnění: 25-04-2013
Země: Česká republika
CPV: 50313000-2

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595