Plánování, nákup a realizace reklamních kampaní v mediálním prostoru
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dobu 4 let s maximálně 3 poskytovateli předmětných služeb, kterými je zejména, nikoliv však výlučně strategické dlouhodobé plánování nákupu médií (print, online, rádio, OOH, TV, kino), detailní mediální plánování, zajištění mediálního nákupu a jeho optimalizace, zajištění post buy analýz po reklamní kampani či v jejím průběhu, zajištění post mediálních analýz, poskytování poradenství v oblasti mediálního trhu a zajištění doplňkových služeb.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2022-051867
Zadávací řízení: F05
Zadavatel-název/jméno: ČEZ, a. s., ČEZ Prodej, a.s.
IČ zadavatele: 45274649
Datum zveřejnění: 19.12.2022
Země: Česká republika
CPV: 79342000
Evidenční číslo zakázky: Z2022-051867
Zadávací řízení: F05
Zadavatel-název/jméno: ČEZ, a. s., ČEZ Prodej, a.s.
IČ zadavatele: 45274649
Datum zveřejnění: 19.12.2022
Země: Česká republika
CPV: 79342000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.