Podpora programového vybavení společnosti CA
Česká republika malaPopis poptávky
Zajištění standardní a nadstandardní podpory produktů společnosti CA, které Zadavatel užívá nebo bude užívat, poskytování podpory provozu těchto produktů, včetně podpory při upgrade produktů společnosti CA, a zakoupení dalších licencí produktu CA. Doba podpory je dva roky s výjimkou produktů antivirové ochrany, u nchž je doba podpory 1 rok. Podrobně je zakázka popsána v zadávací dokumentaci.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Rozsah: Zajištění standardní podpory poskytované společností CA, zajištění migrace uživatelských licencí na nové produkty, poskytnutí nadstandardní podpory provozu produktů CA včetně migrace na nové verze produktů, případně nové produkty, a dodání 20 nových licencí pro CA Service Desk Manager a 1 licence CA eHealth® Network Performance Management Suite. Doba podpory je dva roky.
Evidenční číslo zakázky: 60029380
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Český úřad zeměměřický a katastrální
IČ zadavatele: 00025712
Od: 01-07-2009
Do: 30-06-2011
Datum zveřejnění: 23-03-2009
Země: Česká republika
CPV: 72000000-5
Rozsah: Zajištění standardní podpory poskytované společností CA, zajištění migrace uživatelských licencí na nové produkty, poskytnutí nadstandardní podpory provozu produktů CA včetně migrace na nové verze produktů, případně nové produkty, a dodání 20 nových licencí pro CA Service Desk Manager a 1 licence CA eHealth® Network Performance Management Suite. Doba podpory je dva roky.
Evidenční číslo zakázky: 60029380
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Český úřad zeměměřický a katastrální
IČ zadavatele: 00025712
Od: 01-07-2009
Do: 30-06-2011
Datum zveřejnění: 23-03-2009
Země: Česká republika
CPV: 72000000-5
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.