Podpora provozu a správa sbírkového evidenčního systému MUSEION
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění podpory provozu všech modulů MUSIEON, především uživatelská podpora, provádění rutinních kontrol systému, monitorování klíčových částí a procesů a vyhodnocování servisních hlášení. V rámci služeb podpory je předmětem plnění veřejné zakázky zajištění zejména těchto služeb: 1. uživatelská podpora a poskytování hotline pro MUSIEON 2. aplikační podpora MUSIEON 3. systémová podpora MUSIEON 4. řízení provozu systému MUSIEON Detailní popis poskytovaných úrovní podpory: 1. Uživatelská: - komunikace s koncovým uživatelem - evidence hlášení od koncového uživatele - vyžádání/doplnění informací od koncového uživatele - přirazení hlášení k řešitelské skupině - řešení základních technických problémů - řešení problémů s přihlašováním - řešení uživatelských problémů se základním ovládáním aplikace 2. Systémová – základní: - simulace problému předaného hlášení - dokumentace popsaného problému - vyžádání případných doplňujících informací od uživatele - monitorování běhu aplikace - monitorování aplikačních logů, řešení chybových hlášení - zakládaní hlášení na vyšší úroveň podpory pro chybová hlášení z aplikačních logů - pravidelná kontrola a inventura stavu licencí - kontrola a obnovování platností certifikátu - řešení jednoduchých uživatelských problému s aplikací - konzultace řešení hlášení s vyšší úrovní podpory nebo metodiky - přehodnocení kategorizace hlášení - přirazení hlášení na řešitele vyšší úrovně podpory - identifikace opakujících se problémů a jejich zařazení do FAQ - řešení metodických problému a dotazů - správa uživatelů (správa Agendy uživatelů, kontrola stavu registrace, dodatečné registrace) - řízení odstávek - tvorba jednoduchých reportů - monitoring a správa workflow - pravidelné aktivity v nastavování MUSEION dle provozního a technického manuálu (periodické práce, údržba kmenových dat a číselníků) - testování, ověřování stavu MUSEION po odstávkách 3. Systémová – analytická: - řešení hlášení přirazených z nižší úrovně podpory - popis řešení hlášení a aktualizace FAQ - konzultace při řešení nižší úrovni podpory - příprava pracovních postupů pro nižší úrovně podpory - komunikace s metodiky pro definování řešení a případných úprav aplikace - řešení hlášení přirazených z nižší úrovně podpory - metodická podpora, účast na školeních a seminářích 4. Systémová – programátorská: - analýza a řešení přirazených hlášení - konzultace při řešení nižším úrovním podpory - úprava aplikace na základě analýzy - testování úprav - analýza a řešení přirazených hlášení.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 581531
Zadavatel-název/jméno: Muzeum hlavního města Prahy
IČ zadavatele: 00064432
Datum zveřejnění: 01-05-2015
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 581531
Zadavatel-název/jméno: Muzeum hlavního města Prahy
IČ zadavatele: 00064432
Datum zveřejnění: 01-05-2015
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.