Podpora provozu a správa sbírkového evidenčního systému MUSEION

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění podpory provozu všech modulů MUSIEON, především uživatelská podpora, provádění rutinních kontrol systému, monitorování klíčových částí a procesů a vyhodnocování servisních hlášení. V rámci služeb podpory je předmětem plnění veřejné zakázky zajištění zejména těchto služeb: 1. uživatelská podpora a poskytování hotline pro MUSIEON 2. aplikační podpora MUSIEON 3. systémová podpora MUSIEON 4. řízení provozu systému MUSIEON Detailní popis poskytovaných úrovní podpory: 1. Uživatelská: - komunikace s koncovým uživatelem - evidence hlášení od koncového uživatele - vyžádání/doplnění informací od koncového uživatele - přirazení hlášení k řešitelské skupině - řešení základních technických problémů - řešení problémů s přihlašováním - řešení uživatelských problémů se základním ovládáním aplikace 2. Systémová – základní: - simulace problému předaného hlášení - dokumentace popsaného problému - vyžádání případných doplňujících informací od uživatele - monitorování běhu aplikace - monitorování aplikačních logů, řešení chybových hlášení - zakládaní hlášení na vyšší úroveň podpory pro chybová hlášení z aplikačních logů - pravidelná kontrola a inventura stavu licencí - kontrola a obnovování platností certifikátu - řešení jednoduchých uživatelských problému s aplikací - konzultace řešení hlášení s vyšší úrovní podpory nebo metodiky - přehodnocení kategorizace hlášení - přirazení hlášení na řešitele vyšší úrovně podpory - identifikace opakujících se problémů a jejich zařazení do FAQ - řešení metodických problému a dotazů - správa uživatelů (správa Agendy uživatelů, kontrola stavu registrace, dodatečné registrace) - řízení odstávek - tvorba jednoduchých reportů - monitoring a správa workflow - pravidelné aktivity v nastavování MUSEION dle provozního a technického manuálu (periodické práce, údržba kmenových dat a číselníků) - testování, ověřování stavu MUSEION po odstávkách 3. Systémová – analytická: - řešení hlášení přirazených z nižší úrovně podpory - popis řešení hlášení a aktualizace FAQ - konzultace při řešení nižší úrovni podpory - příprava pracovních postupů pro nižší úrovně podpory - komunikace s metodiky pro definování řešení a případných úprav aplikace - řešení hlášení přirazených z nižší úrovně podpory - metodická podpora, účast na školeních a seminářích 4. Systémová – programátorská: - analýza a řešení přirazených hlášení - konzultace při řešení nižším úrovním podpory - úprava aplikace na základě analýzy - testování úprav - analýza a řešení přirazených hlášení.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 581531
Zadavatel-název/jméno: Muzeum hlavního města Prahy
IČ zadavatele: 00064432
Datum zveřejnění: 01-05-2015
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595