Poskytování služeb servisní podpory a rozvoje vybraného SW

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění: • provozu, technické a servisní podpory aplikačního software LEK13, DIS13, eRecept a RLPO v režimu 7x24, • provozu, technické a servisní podpory aplikačního software pro automatizaci podpůrných procesů specifických správních řízení, • provozu, technické a servisní podpory ostatního aplikačního softwaru (Athena – integrační rozhraní, DMS Documentum – integrační rozhraní, synchronizace číselníků SÚKL, synchronizace Externích identit, číselníky SÚKL (léčivých přípravků, cen a úhrad), externí identity, hlášení závad, nahlížení do dokumentace, doručování veřejnou vyhláškou, hlášení OPL, telefonní seznam SÚKL, seznam správních řízení, neintervenční poregistrační studie, seznam klinických studií, seznam pracovišť, prodejci vyhrazených léčiv, číselník lékových forem, číselník ATC skupin, atd.). • provozu, technické a servisní podpory integrační infrastruktury, • provozu kontaktního centra pro podporu klientů využívajících tyto aplikace, • proaktivního monitoringu a dohledu v režimu 7x24, • administrace systémů, • provádění konfiguračních změn a rozvoje systémů • provozu systému HelpDesk.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 620475
Zadavatel-název/jméno: Státní ústav pro kontrolu léčiv
IČ zadavatele: 00023817
Datum zveřejnění: 22-09-2015
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595