Pozáruční servis IBM zařízení

Olomoucký 08.08.2017 vetsi

Popis poptávky

Předmětem je HW servisní podpora pro pozáruční servis IBM (nyní LENOVO) zařízení dle požadavků uvedených v Krycím listu, který tvoří nedílnou přílohu této výzvy k podání nabídek. Jedná se o HW servisní podporu 7x24 s dobou vyřešení požadavku do 24 hodin nebo 7x24 s dobou vyřešení požadavku do 72 hodin od nahlášení závady. Záruka na vyměněné díly musí být min. 12 měsíců. Obsah nabídnuté podpory musí být adekvátní rozsahu podpory definované v Krycím listu. Pro bližší informace kontaktujte přímo poptávající osobu uvedenou v kontaktech.

Dokumentace a přiložené soubory

Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

Zdroj, odkaz

Bude zobrazeno po přihlášení.

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595