Prodej reklamního prostoru České televize na mediálním trhu
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je zastupování České televize (dále také „ČT“) na mediálním trhu při prodeji reklamního prostoru ve vysílání ČT a na teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT. Zastupováním se rozumí tvorba a rozvoj obchodní nabídky reklamního prostoru ČT, uzavírání smluv s mediálními agenturami a dalšími zadavateli a obchodními partnery o prodeji reklamních časů, sponzoringu a speciálních operací a poskytnutí prostoru na teletextových stránkách, popřípadě v elektronickém programovém průvodci ČT.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60047117
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Od: 01-09-2010
Do: 31-10-2012
Datum zveřejnění: 09-07-2010
Země: Česká republika
CPV: 79341000-6
Evidenční číslo zakázky: 60047117
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Od: 01-09-2010
Do: 31-10-2012
Datum zveřejnění: 09-07-2010
Země: Česká republika
CPV: 79341000-6
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.