Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu - Svět
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem zadávacího řízení je Kvalitativní výzkum předložených kreativ (pro print, on-line či TV), které budou nasazeny v integrované marketingové kampani v roce 2014 a v rámci marketingové kampaně projektu Tradiční Česko všemi smysly – produkt cestovního ruchu.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 430128
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 20-08-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 430128
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 20-08-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.