Profil zahraničních turistů jako měřítko efektivity cílených kampaní na podporu příjezdového cestovního ruchu - Svět

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem zadávacího řízení je Kvalitativní výzkum předložených kreativ (pro print, on-line či TV), které budou nasazeny v integrované marketingové kampani v roce 2014 a v rámci marketingové kampaně projektu Tradiční Česko všemi smysly – produkt cestovního ruchu.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 430128
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 20-08-2013
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595