Public relations a public affairs
Česká republika malaPopis poptávky
část 1) Public affairs Cílem public affairs v projektu je přispět k prosazení myšlenky projektu -Vzdělávání OZP- u cílové skupiny zaměstnavatelů, kteří zaměstnávají OZP. Součástí dodávky bude: zpracování strukturovaného seznamu firem/zaměstnavatelů mimo veřejnou a státní správu, kteří mají povinnost zaměstnávat OZP; následné zkontaktování vybraných zaměstnavatelů mimo veřejnou a státní správu, kteří mají povinnost zaměstnávat OZP, resp. zaměstnávají min. jednoho OZP s cílem předat základní informace o projektu a motivovat je pro vstup do projektu. Uspořádání informačních workshopů pro firmy. část 2) Public relations Pro potřeby PR dodavatel zpracuje komunikační strategii, jejíž součástí bude i mediální plán. Mezi požadované PR aktivity budou patřit tiskové zprávy, neformální setkání s novináři (media relations), presscentrum, manuál krizové komunikace. V rámci PR bude zvláštní pozornost věnována novým médiím, zejména online profesním sociálním sítím a internetové prezentaci. Součástí media relations budou i workshopy určené novinářům, kteří se specializují na témata z oblasti personalistiky a managementu.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 391382
Zadavatel-název/jméno: Fond dalšího vzdělávání
IČ zadavatele: 00405698
Datum zveřejnění: 08-03-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 391382
Zadavatel-název/jméno: Fond dalšího vzdělávání
IČ zadavatele: 00405698
Datum zveřejnění: 08-03-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.