Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb MMOl
Olomoucký malaPopis poptávky
Předmětem VZ je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se např. o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“). Jedná se o nadlimitní VZ na dodávky, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena s více dodavateli(maximálně se 3 dodavateli) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody. Jedná se o opakovanou veřejnou zakázku, kdy předcházející zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu podání jen jedné nabídky. VZ na základě rámcové dohody uzavřené s více dodavateli budou zadávány postupem dle § 132 odst. 3, písm. b) ZZVZ, tzn. bez obnovení soutěže mezi účastníky rámcové dohody.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2016-006643
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: statutární město Olomouc
IČ zadavatele: 00299308
Datum zveřejnění: 19.12.2016
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: Z2016-006643
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: statutární město Olomouc
IČ zadavatele: 00299308
Datum zveřejnění: 19.12.2016
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.