Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb MMOl
Olomoucký malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová smlouva bude uzavřena s více uchazeči (maximálně se 3 uchazeči) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové smlouvy.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 672435
Zadavatel-název/jméno: statutární město Olomouc
IČ zadavatele: 00299308
Datum zveřejnění: 08-08-2016
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 672435
Zadavatel-název/jméno: statutární město Olomouc
IČ zadavatele: 00299308
Datum zveřejnění: 08-08-2016
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.