Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb MMOl

Olomoucký mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová smlouva bude uzavřena s více uchazeči (maximálně se 3 uchazeči) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové smlouvy.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 672435
Zadavatel-název/jméno: statutární město Olomouc
IČ zadavatele: 00299308
Datum zveřejnění: 08-08-2016
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595