Realizace informační kampaně k přechodu na digitální vysílání v České republice pro oblast Praha a Plzeň

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je vypracování nabídky mediální kampaně a návrh kreativního konceptu jako součást komunikačních aktivit přechodu na digitální vysílání v roce 2009 v územních oblastech Praha, Plzeň a Praha.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Rozsah: viz bod II. 1.5), podrobněji viz zadávací dokumentace
Evidenční číslo zakázky: 60026286
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Od: 20-02-2009
Do: 31-12-2009
Datum zveřejnění: 17-12-2008
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595