Realizace informační kampaně k přechodu na digitální vysílání v České republice pro oblast Praha a Plzeň
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je vypracování nabídky mediální kampaně a návrh kreativního konceptu jako součást komunikačních aktivit přechodu na digitální vysílání v roce 2009 v územních oblastech Praha, Plzeň a Praha.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Rozsah: viz bod II. 1.5), podrobněji viz zadávací dokumentace
Evidenční číslo zakázky: 60026286
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Od: 20-02-2009
Do: 31-12-2009
Datum zveřejnění: 17-12-2008
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Rozsah: viz bod II. 1.5), podrobněji viz zadávací dokumentace
Evidenční číslo zakázky: 60026286
Zadávací řízení: Otevřené
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Česká televize
IČ zadavatele: 00027383
Od: 20-02-2009
Do: 31-12-2009
Datum zveřejnění: 17-12-2008
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.