Realizace marketingové kampaně na zahraničních trzích
Česká republika malaPopis poptávky
Účelem marketingových aktivit agentury CzechTourism je propagace České republiky jako atraktivní destinace cestovního ruchu v zahraničí i v Česku. Turistické destinace jsou komunikovány integrovanými marketingovými kampaněmi pomocí poutavých příběhů, které může návštěvník či turista v Česku zažít. Jejich hlavním marketingovým cílem je zvýšení povědomí o Česku, zvýšení počtu a výdajů zahraničních i domácích turistů v jednotlivých destinacích České republiky..Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 563355
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 04-02-2015
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 563355
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 04-02-2015
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.