Realizace mediální strategie OP VaVpI II

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření díla – 2 TV spoty a TV dokument, zároveň komplexní příprava a realizace komunikační strategie Operačního programu Výzkum a vývoj pro inovace (dále jen OP VaVpI) v tištěných médiích. Komplexní přípravou se rozumí tvorba kreativní, obsahové a vizuální složky včetně distribuce do cílových médií formou nákupu mediálního prostoru, zajištění veškerých produkčních aktivit a vyhodnocení efektivity kampaně. blíže viz ZD

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 391595
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 05-03-2013
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595