Realizace mediální strategie OP VaVpI III
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je natočení 4 TV spotů se stopáží 30s, plánování a nákup mediálního prostoru pro realizaci TV a rozhlasové kampaně, dále kreativní návrh online bannerů pro internetovou kampaň a zároveň realizace této internetové kampaně v internetových médiích, kreativní návrh grafických layoutů pro kampaň v tištěných médiích a zároveň realizace této kampaně v tištěných médiích. Součástí této veřejné zakázky jsou i další služby spojené s výše uvedenými požadavky. Konkrétně se jedná o veškerou produkci, organizační a technické zajištění a zároveň vyhodnocení efektivity kampaně formou pretestu a posttestů – výzkumu veřejného mínění. Realizace kampaně proběhne v letech 2014 a 2015.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 417763
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 29-06-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 417763
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
IČ zadavatele: 00022985
Datum zveřejnění: 29-06-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.