Rekonstrukce čerpací stanice

Česká republika 30.07.2010 mala

Popis poptávky

Firma poptává rekonstrukci čerpací stanice motorové nafty, která představuje výměnu nadzemní nádrže (zvýší se objem na 30 000 litrů). Dále se provede výměna výdejního stojanu motorové nafty. Výdeje (spotřeby) motorové nafty budou přenášeny elektronicky do informačního systému (INTEGRI) využívaného v DPmML, a. s. Na stavbu je vydáno stavebního povolení. Pro zájemce je k dispozici projektová dokumentace v digitálním formátu. Požadujeme zpracování cenového návrhu včetně termínu plnění na zhotovení rekonstrukce čerpací stanice MN v Mostě. Cenový návrh bude zapracován do předaného výkazu výměr viz. projektová dokumentace v digitální formě. 3 Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady a potřebné doklady: - výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence ne starší než 90 dní, je-li v nich uchazeč zapsán – doložit originály nebo úředně ověřenými kopiemi, - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu poptávkového řízení, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci – doložit originály nebo úředně ověřenými kopiemi. Pokud uchazeč nepředloží výše uvedené doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů pro plnění poptávkového řízení, může být ze soutěže vyloučen!!!!! 4 Reference Uchazeč prokáže splnění referencí uvedením přehledu nejvýznamnějších dodávek, a to minimálně třemi projekty, které budou uvedeny ve vaší nabídce. 5 Podmínky a požadavky na zpracování nabídky - celková cena bez DPH a včetně DPH, - cena za zhotovení – rekonstrukce čerpací stanice motorové nafty, - cena za zpracování projektu skutečného provedení - termín plnění včetně harmonogramu prací - doba záruky na dílo - návrh smlouvy o dílo 6 Lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni nabídkami Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni do 31. 8. 2010. 7 Způsob hodnocení nabídek Jako vítězná bude ekonomicky nejvýhodnější nabídka. 8 Dodací lhůta – zahájení Předpokládaná doba zahájení od 1. 9. 2010 9 Místo plnění Místem plnění je areál DPmML, a. s. v Mostě. 10 Požadavky na zpracování záruční doby Uchazeč poskytne zadavateli záruku na provedené dílo minimálně 60 měsíců. 11 Požadavky na platební podmínky Platba předmětu poptávky bude provedena bezhotovostním platebním převodem mezi bankou zadavatele a uchazeče na základě daňových dokladů (faktury), vystavené uchazečem nejdříve v den převzetí díla. Splatnost platby za provedení jednotlivých dílčích plnění nenastane dříve, než uplynutím 30 dnů ode doručení řádné faktury zadavateli. 12 Ostatní podmínky a práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: - nevracet uchazečům podané nabídky, - neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v poptávkovém řízení, - nevybrat žádného uchazeče, neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem nebo poptávkové řízení zrušit, - změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky poptávkového řízení a to stejnou formou vůči všem obeslaným uchazečům, - ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách, - s vybraným uchazečem upravit a upřesnit předložený návrh smlouvy nebo požadovat uzavření smlouvy ve znění zadavatele, - snížit nebo zvýšit rozsah na základě cenové nabídky a finančních možnostech zadavatele, - případného vyloučení nabídek obsahově nekompletních nebo nesplňující požadavky stanovené v této zadávací dokumentaci nebo zjistí-li zadavatel kdykoliv v průběhu poptávkového řízení, že uchazeč uvedl v předložené nabídce nepravdivé údaje. 13 Požadavky na zpracování nabídky, formální úpravu a obsah nabídky Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v tištěné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče. Nabídka bude předložena v 1 výtisku. Nabídka bude seřazena do těchto oddílů: • Krycí list nabídky • Obsah nabídky • Základní informace o uchazeči • Doklady o prokázání profesních kvalifikačních předpokladů • Reference • Komplexně zpracovaná nabídková cena dle bodu 5. • Termín plnění včetně harmonogramu prací • Návrh smlouvy o dílo • Čestné prohlášení o pravdivosti údajů a obsahu nabídky do 30.12. 2010. • Případné další přílohy a doplnění nabídky 14 Prohlídka současného stavu Prohlídka současného stavu bude zadavatelem umožněna na základě písemné (e-mail, dopis) žádosti uchazeče. 15 Termín a místo podání nabídky Zpracované nabídky je třeba doručit písemně na adresu.

Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595