Rekonstrukce čistírny odpadních vod

Česká republika 10/12/2008 mala

Popis poptávky

Zadávací dokumentace k poptávkovému řízení (dle § 12 odst. 6 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách), kterým je: „REKONSTRUKCE ČISTÍRNY ODPADNÍCH VOD V REKREAČNÍM STŘEDISKU KOŽLANY“ 1. Identifikační údaje zadavatele Název: DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s. Sídlo: 434 01 Most, tř. Budovatelů 1395/23 Statutární zástupce: Ing.Milan Dundr- ředitel akciové společnosti a pověřený člen představenstva Právní forma: akciová společnost IČ: 62242504 DIČ: CZ 62242504 Bankovní spojení: Komerční banka, a.s., pobočka Most Číslo účtu: 1406-491/0100 Kontaktní osoby: Karel Beneš – technický ředitel Telefon: +420 476 769 008 FAX: +420 476 702 585 e-mail: [email protected] Miroslava Šultysová – sekretářka technického ředitele a referent investičního oddělení Telefon: +420 476 769 007, 476 769 081 FAX: +420 476 702 585 e-mail: [email protected] 2. Název poptávkového řízení : Rekonstrukce čistírny odpadních vod v rekreačním středisku Kožlany 3. Specifikace předmětu poptávkového řízení DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a. s. v rámci interních směrnic vypisuje poptávkové řízení na rekonstrukci čistírny odpadních vod (ČOV) v rekreačním středisku (RS) Kožlany. Pokud Vás naše poptávkové řízení zaujme, vyzýváme Vás k zaslání předmětné nabídky dle níže uvedených požadavků a technické specifikace. Stávající stav: Biologická čistírna ČOV PESL 25 (výrobce Kovona Karviná) byla určena pro čištění splaškových odpadních vod z malých zdrojů znečištění s oddělenou stokovou soustavou s přítokem 24 m3 odpadních vod za den. ČOV pracuje na principu dlouhodobé aktivace s aerobní stabilizací kalu s čistícím efektem odstranění BSK5 85 až 95 %.. ČOV není vybavena kalovým hospodářstvím. Nárůst kalu v aktivaci se odstraňuje podle potřeby odsazeného kalu ze dna aktivační nádrže fekálním vozem. Bližší popis včetně projektové dokumentace je k nahlédnutí u zadavatele. V současné době je tato ČOV s výše uvedeným stávajícím vybavením n e f u n k č n í. Nový stav: Požadujeme provést rekonstrukci ČOV tak, aby vznikla plnohodnotná moderní čistička s celoročním provozem a dlouhou životností, nižší energetickou náročností a nízkými nároky na obsluhu a servis. Vzhledem k tomu, že nádrže stávající ČOV jsou zhotoveny z odolného laminátu, u kterého lze předpokládat velmi dlouhou životnost, požadujeme, aby bylo stávající zařízení využito v co největším rozsahu. Dále požadujeme: - zpracování realizační projektové dokumentace - projednání s veřejnoprávními orgány, získání rozhodnutí o povolení modernizace popř. rekonstrukce (v případě stavebního povolení i kolaudační rozhodnutí) - provedení komplexních zkoušek, uvedení do provozu - zaškolení obsluhy - vyřízení povolení ke zkušebnímu provozu - zpracování provozního řádu pro zkušební provoz - dozor nad zkušebním provozem po dobu min. 1 roku (včetně provádění rozborů odpadních vod v rozsahu stanoveném příslušným úřadem vydávajícím povolení k užívání) - zpracování vyhodnocení zkušebního provozu - zpracování provozního řádu pro trvalý provoz 4. Místo plnění Místem plnění je rekreační středisko Kožlany č.p. 291, okres Plzeň - sever. 5. Dodací lhůta Realizaci rekonstrukce a zahájení zkušebního provozu požadujeme do 30. 4. 2009. 6. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů Uchazeč prokáže v nabídce kvalifikační předpoklady a potřebné doklady: - výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence ne starší než 90 dní, je-li v nich uchazeč zapsán – doložit originály nebo úředně ověřenými kopiemi. - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu poptávkového řízení, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci – doložit originály nebo úředně ověřenými kopiemi. Pokud uchazeč nepředloží výše uvedené doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů pro plnění poptávkového řízení, může být ze soutěže vyloučen!!!!! 7. Reference Uchazeč prokáže splnění referencí uvedením přehledu nejvýznamnějších dodávek, a to minimálně třemi ČOV, pracující dle stejné technologie, která bude základem vaší nabídky. 8. Požadavky na zpracování cenové nabídky - cena za realizační projektovou dokumentaci, - cena za realizaci rekonstrukce ČOV, - cena za inženýrskou činnost, - celková cena (bez DPH i včetně DPH), - termín zpracování realizační projektové dokumentace, - termín realizace rekonstrukce. 9. Požadavky na zpracování záruční doby - záruční doba – technologie (čerpadlo, dmychadlo atd.) a ostatní části dodávky min. 24 měsíců. 10. Požadavky na platební podmínky Platba předmětu poptávky bude provedena bezhotovostním platebním převodem mezi bankou zadavatele a uchazeče na základě daňových dokladů (faktury), vystavené uchazečem nejdříve v den převzetí dílčích plnění a to ve třech etapách : - První etapa : Zpracování dokumentace a projednání s dotčenými orgány stání správy ( Povodí, vodoprávní úřad atd.) - Druhá etapa : Realizace rekonstrukce, až po zpracování provozního řádu pro zkušební provoz a schváleni do zkušebního provozu, - Třetí etapa : Dozor nad zkušebním provozem, až po zpracování provozního řádu pro trvalý provoz a schváleni do trvalého provozu. Splatnost platby za provedení jednotlivých dílčích plnění nenastane dříve, než uplynutím 30 dnů ode doručení řádné faktury zadavateli. 11. Lhůta, po kterou jsou uchazeči vázáni nabídkami Uchazeči jsou svými nabídkami vázáni do 31. 12. 2008. 12. Požadavky na zpracování nabídky, formální úpravu a obsah nabídky Nabídka bude zpracována v českém jazyce, v tištěné formě, podepsána statutárním orgánem uchazeče. Nabídka bude předložena v 1 výtisku. Nabídka bude seřazena do těchto oddílů: • Krycí list nabídky • Obsah nabídky • Základní informace o uchazeči • Doklady o prokázání profesních kvalifikačních předpokladů • Reference • Komplexně zpracovaná nabídková cena dle bodu 8. • Komplexně zpracovaná záruční doba dle bodu 9. • Návrh smlouvy • Čestné prohlášení o pravdivosti údajů a vázanosti obsahu nabídky do 31. 12. 2008. • Případné další přílohy a doplnění nabídky 13. Způsob hodnocení nabídek: Celková výše nabídkové ceny 14. Prohlídka současné ČOV Prohlídka současného stavu ČOV bude zadavatelem umožněna na základě písemné (e-mail, dopis) žádosti uchazeče. 15. Ostatní podmínky a práva zadavatele Zadavatel si vyhrazuje právo: • nevracet uchazečům podané nabídky, • neposkytovat náhradu nákladů, které uchazeč vynaloží na účast v poptávkovém řízení, • nevybrat žádného uchazeče, neuzavřít smlouvu se žádným uchazečem nebo poptávkové řízení zrušit, • změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky poptávkového řízení a to stejnou formou vůči všem obeslaným uchazečům, • ověřit a prověřit údaje uvedené jednotlivými uchazeči v nabídkách, • s vybraným uchazečem upravit a upřesnit předložený návrh smlouvy nebo požadovat uzavření smlouvy ve znění zadavatele, • případného vyloučení nabídek obsahově nekompletních nebo nesplňující požadavky stanovené v této zadávací dokumentaci nebo zjistí-li zadavatel kdykoliv v průběhu poptávkového řízení, že uchazeč uvedl v předložené nabídce nepravdivé údaje. Nabídnutou cenu rekonstrukci ČOV musí uchazeč garantovat do 31. 12. 2008. Uchazeč se zavazuje poskytnout rekonstrukci ČOV za cenu předloženou v nabídce, v případě pozdější změny ceny za rekonstrukci ČOV nad rámec nabízené ceny si zadavatel vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s vybraným uchazečem či odstoupit od smlouvy s okamžitou platností. 16. Termín a místo podání nabídky: Zpracované nabídky je třeba doručit písemně na adresu DOPRAVNÍ PODNIK měst Mostu a Litvínova, a.s., tř. Budovatelů 1395/23, 434 01 Most, nebo osobně na sekretariát ředitele akciové společnosti v pracovních dnech od 7:00h do 15:00h, nejpozději do 10. 12. 2008 a to v řádně uzavřené obálce s nápisem: „Poptávkové řízení – Rekonstrukce ČOV v RS Kožlany“ NEOTVÍRAT V případě doručení poštou je za okamžik převzetí zadavatelem považováno převzetí nabídky podatelnou zadavatele. V Mostě 27. 10. 2008

Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595