Sdružené služby dodávky elektrické energie pro Město Žďár nad Sázavou

Vysočina mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je fyzická dodávka silové elektrické energie do odběrných míst zadavatele a jednotlivých pověřujících zadavatelů s převzetím závazku odebrat elektřinu z elektrizační soustavy, včetně přenesení odpovědnosti za odchylku na dodavatele podle energetický zákona a ve smyslu vyhlášky Energetického regulačního úřadu č. 541/2005 Sb., o Pravidlech trhu s elektřinou a zásadách tvorby cen za činnost operátora trhu s elektřinou a provedení některých dalších ustanovení energetického zákona, ve znění pozdějších předpisů a dalších prováděcích vyhlášek k tomuto zákonu (dále jen „dodávka“). Předmětem plnění je i zajištění regulovaného přístupu k přenosové soustavě a distribučním soustavám a zajištění systémových služeb. Zadávací řízení provede centrální zadavatel město Žďár nad Sázavou i pro své příspěvkové organizace na základě smlouvy o centrálním zadávání. Součástí předmětu plnění je také zajištění veškerých administrativních úkonů spojených s případným přechodem na jiného dodavatele, tj. např. vypovězení smluv s dosavadními dodavateli sdružených služeb dodávky elektrické energie, sjednávání smluv o připojení, sjednávání nových smluv, apod. K prokázání tohoto oprávnění bude sloužit výhradně smlouva s vybraným účastníkem a nebude již potřeba žádné další plné moci, která by tuto skutečnost potvrzovala. Úplný výčet odběrných míst včetně výše odběrů je uveden v přehledu míst spotřeby v Zadávací dokumentaci (Příloha č. 3 – Přehled míst spotřeby). Doba plnění dodávek je u všech pověřujících zadavatelů stanovena jednotně a to ode dne 1. 3. 2018 , 00.01 hod. (resp. dnem a časem odečtu) do dne 28. 2. 2021, času 23:59 hod. Předpokládaný, nikoliv však závazný objem za období plnění veřejné zakázky pro všechny pověřující zadavatelé činí 10 275 MWh. Z důvodů provozních potřeb si může každý z pověřujících zadavatelů v průběhu smluvního období změnit počet měřících nebo odběrných míst, a to jak zrušením stávajících, tak zřízením nových odběrných míst. Dodavatel bude i pro tyto případy zadavatelům garantovat nabídnuté jednotkové ceny a neprodleně po oznámení zadavatele o zřízení nového odběrného místa zahájí dodávku sdružených služeb za podmínek sjednaných v rámci této veřejné zakázky včetně zajištění s tím spojených administrativních úkonů. Smluvní strany se zavazují respektovat zmocnění jednotlivých zadavatelů pro jednání o změnách v rozsahu odběrných míst. Zmocněná osoba bude uvedená v jednotlivých smlouvách s vybraným dodavatelem.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2017-035931
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Město Žďár nad Sázavou
IČ zadavatele: 00295841
Datum zveřejnění: 22.12.2017
Země: Česká republika
CPV: 09310000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595