Servis a nutný rozvoj informačního systému REÚIP
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem zakázky je poskytování servisní a technické podpory v garantované úrovni služeb. Technická podpora bude využívat HW a SW infrastrukturu. Informační systém REÚIP 1) je vytvořen na základě programových produktů Microsoft Dynamics CRM,Microsoft Dynamics AX,MS SharePoint,IBM Datacap a rozšíření a speciálních úprav informačního systému vytvořených na základě těchto uvedených programů. 2) používá relační databázový a analytický systém MS SQL server, verze Enterprise, operační systém Microsoft Windows server. Požadovaná servisní a technická podpora se týká programových produktů skupiny 1) s využitím funkcí programových produktů skupiny 2). Technická podpora zahrnuje: - programový funkční a legislativní servis informačního systému - servisní zásahy do informačního systémuInformace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 566362
Zadavatel-název/jméno: Státní úřad inspekce práce
IČ zadavatele: 75046962
Datum zveřejnění: 20-02-2015
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 566362
Zadavatel-název/jméno: Státní úřad inspekce práce
IČ zadavatele: 75046962
Datum zveřejnění: 20-02-2015
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.