Servis, údržba a rozvoj aplikačního software IS/STAG
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je: a) poskytování pozáručních servisních služeb (maintenance) k aplikacím IS/STAG a souvisejícím datovým rozhraním v rámci IS JU. Služby maintenance IS/STAG zahrnují odstraňování pozáručních vad software a opravy dat způsobených vadou software, dodávky a instalace opravných patch software, dodávky a instalace nových verzí software s úpravami dle požadavků souvisejících právních norem ČR, dodávky elektronické dokumentace a základního školení k novým verzím a poskytování služby HelpDesk k software, a to až na 4 roky. b) poskytování dalších zadavatelem požadovaných služeb pro zajištění provozu IS JU (školení, dokumentace a konzultace k provozu a rozvoji IS JU, úpravy a rozšiřování datových rozhraní, vývoj a dodávky nových či upravených SW funkcí dle specifikace zadavatele) v rozsahu do 2000 hodin/4roky. c) poskytnutí součinnosti při zajištění rozvoje IS JU formou rozšiřování užívacích práv k aplikacím IS/STAG podle aktuálních potřeb zadavatele, maximálně však v tomto rozsahu: • rozšíření užívacích práv k dostupným modulům a funkcím IS/STAG až na 4 roky, • nákup licencí (včetně časově neomezených licencí) na softwarové produkty, které pracují přímo s daty IS/STAG.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 494809
Zadavatel-název/jméno: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
IČ zadavatele: 60076658
Datum zveřejnění: 25-04-2014
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 494809
Zadavatel-název/jméno: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
IČ zadavatele: 60076658
Datum zveřejnění: 25-04-2014
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.