Servisní a odborná podpora Integrovaného řešení systému Service Desk

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění: - servisní podpory stávajícího Integrovaného řešení systému Service Desk (dále jen IŘSSD), skládajícího se z aplikace CA Service Desk Manager, CISCO Call Centra a aplikace pro zajištění funkce nahrávání hovorů IP Telefonie (ZOOM CallREC) (dále jen „servisní podpora“), včetně převzetí služby od stávajícího dodavatele a - odborné podpory (nad rámec servisní podpory) IŘSSD.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-037590
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
IČ zadavatele: 03630919
Datum zveřejnění: 29.10.2018
Země: Česká republika
CPV: 72000000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595