Servisní a odborná podpora Integrovaného řešení systému Service Desk
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zajištění: - servisní podpory stávajícího Integrovaného řešení systému Service Desk (dále jen IŘSSD), skládajícího se z aplikace CA Service Desk Manager, CISCO Call Centra a aplikace pro zajištění funkce nahrávání hovorů IP Telefonie (ZOOM CallREC) (dále jen „servisní podpora“), včetně převzetí služby od stávajícího dodavatele a - odborné podpory (nad rámec servisní podpory) IŘSSD.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-037590
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
IČ zadavatele: 03630919
Datum zveřejnění: 29.10.2018
Země: Česká republika
CPV: 72000000
Evidenční číslo zakázky: Z2018-037590
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Státní pokladna Centrum sdílených služeb, s. p.
IČ zadavatele: 03630919
Datum zveřejnění: 29.10.2018
Země: Česká republika
CPV: 72000000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.