Servisní a technická podpora produktů a služeb Microsoft 365

Moravskoslezský 19.08.2024 vetsi

Popis poptávky

Předmětem je závazek poskytovatele provádět pro objednavatele servisní a technickou podporu softwarových produktů a služeb Microsoft 365, která zahrnuje poradenské služby, konzultace, řešení technických problémů, instalaci, konfiguraci, školení a další práce spojené s provozováním těchto produktů a služeb (dále jen „podpora“ nebo „služby“). Dále pak závazek objednavatele za provedené služby platit čtvrtletně sjednanou cenu. Objednavatel aktuálně využívá produkty a služby Microsoft 365 – Exchange Online (v režimu hybrid s on premise Exchange), Teams, SharePoint. Pro bližší informace kontaktujte přímo poptávající osobu uvedenou v kontaktech.

Dokumentace a přiložené soubory

Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

Zdroj, odkaz

Bude zobrazeno po přihlášení.

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595