Standardní a servisní podpora software EMC NetWorker pro zálohování dat

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem Veřejné zakázky je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli služby spočívající v poskytnutí standardní podpory SW EMC NetWorker a dalších servisních služeb souvisejících s programovým vybavením EMC NetWorker. Předmětem je závazek dodavatele poskytnout Zadavateli následující služby: a) standardní podporu pro software EMC NetWorker (dále jen „Produkt“) pro tzv. kapacitní licenci v rozsahu 30 TB (dále jen „Standardní podpora“), b) poskytování aditivních servisních služeb Produktu (dále jen „Aditivní služby“). Standardní podporou se rozumí služba údržby Produktu a podpory, která Zadavatel zajišťuje: • možnost bezplatného on-line přístupu k posledním aktuálním verzím Produktu a oprávnění k jejich používání; • přístup k opravným verzím Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; • právo užívat podporované verze Produktů na libovolném podporovaném operačním systému; • asistenci v případě dotazů týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); • asistenci v případě dotazů týkajících se speciální funkcionality Produktů, případně na řešení základních Závad (otázky typu "jak na to"); • řešení Závad Produktu, které souvisí s instalací Produktů, počáteční konfigurací Produktů a provozem Produktů; • asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Zadavatele v pracovní dny v rámci Pracovní doby od 7:00 hod. do 17:00 hod.). Standardní podpora nezahrnuje asistenci pro: • návrh a vývoj aplikací; • užívání Produktů v jiném než libovolném podporovaném operačním systému; • selhání způsobená produkty, za které Poskytovatel nenese odpovědnost. Aditivními službami se rozumí: a) Rozšířená podpora: • rozšířená podpora ze strany dodavatele v pracovních dnech od 08:00 hod. do 20:00 hod. s reakční dobou 2 hodiny od nahlášení, • profylaxe a kontrola funkčnosti programového vybavení (1x ročně, tj. 4 x za dobu trvání Smlouvy), b) Servisní podpora na vyžádání: • telefonická a emailová odborná pomoc při řešení provozních potíží programového vybavení včetně odborných konzultací • servisní zásahy na místě na vyžádání. Rozsah Servisní podpory na vyžádání: maximálně 96 MD (Zkratkou MD se rozumí člověkoden, přičemž za 1 člověkoden se považuje 8 hodin práce jednoho člověka.) Předmět plnění je podrobně popsán v Návrhu smlouvy, který je Přílohou č. 1 ZD (dále též „Návrh smlouvy“), zejména v článku II. Předmět smlouvy.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2022-042939
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Ministerstvo financí
IČ zadavatele: 00006947
Datum zveřejnění: 24.10.2022
Země: Česká republika
CPV: 72261000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595