SÚKL VZ41/2017 - Poskytování služeb call centra pro systém e-preskripce

Praha mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb telefonického kontaktního centra, zejména vyřizování příchozích a odchozích hovorů včetně zajištění interaktivní hlasové odezvy (IVR) s přesměrováním hovorů rozcestníkem na operátora, dále vyřizování e-mailových požadavků a zadávání požadavků do helpdesku zadavatele (dále jen „call centrum“). Call centrum bude sloužit pro agendu spojenou s elektronickou preskripcí léčivých přípravků a provozem Informačního systému eRecept. Služby call centra musí být zajištěny v režimu 24 x 7, tedy 24 hodin denně po sedm dní týdnu. Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 36 000 000,00 Kč bez DPH.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2017-035862
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika, Státní ústav pro kontrolu léčiv – organizační složka státu
IČ zadavatele: 00023817
Datum zveřejnění: 21.12.2017
Země: Česká republika
CPV: 79512000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595