SÚKL VZ57/2015 - Servisní podpora systémů Oracle

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je průběžné poskytování služeb servisní podpory systémů Oracle spočívající v následujícím rozsahu: a) služba helpdesku pro servisní podporu provozu, která bude poskytována zadavateli v režimu 7x24, b) odstraňování nahlášených závad specifikovaných blíže v návrhu smlouvy včetně termínů k jejich odstranění, to vše v režimu 7x24, c) monitoring Oracle systémů v režimu 7x24, d) administrace Oracle systémů, spočívající v realizaci změnových požadavků zadavatele specifikovaných blíže v návrhu smlouvy v režimu 7x24, e) realizace školení související se servisní činností systémů Oracle, f) provádění analýz související se servisní činností systémů Oracle, g) vedení dokumentace související se servisní činností systémů Oracle. Podrobné požadavky na rozsah servisní podpory systémů Oracle a seznam aktuálních systémů Oracle, k nimž se servisní podpora vztahuje, jsou uvedeny v příloze návrhu smlouvy (příloha č. 5 zadávací dokumentace).

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 637427
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Státní ústav pro kontrolu léčiv
IČ zadavatele: 00023817
Datum zveřejnění: 21-12-2015
Země: Česká republika
CPV: 72261000-2

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595