SVOZ KOMUNÁLNÍHO ODPADU VE MĚSTĚ POHOŘELICE
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem zadávacího řízení je uzavření smlouvy mezi zadavatelem a dodavatelem na dobu neurčitou, jejímž předmětem jsou služby spočívající ve svozu komunálního odpadu ve městě PohořPředmět zakázky bude plněn na základě uzavřené smlouvy o poskytování služeb, přičemž službami se rozumí úplné a bezvadné provedení všech prací nezbytných pro řádné plněnZadavatel má v úmyslu motivovat občany města k třídění odpadu, a to formou zavedení slevy z místního poplatku za svoz komunálního odpadu. Všechny domácnosti ve městě, které projeví zájem, budou vybaveny třemi (3) druhy odpadových nádob, a to pro papír, plast a bioodpad. Odpadové nádoby předá budoucí poskytovatel do každé domácnosti, která o ně projeví zájem, a to nejpozději 30 dní před předpokládaným začátkem prvního svozu. Odpadové nádoby zajistí zadavatel. Součástí plnění služeb je, mimo jiné: - Pravidelný svoz směsného komunálního odpadu a energetické využití (odpadové nádoby o objemu 120 l, 240 l a 1100 l) s četností odvozu 1x za 14 dní. - Pravidelný svoz tříděného komunálního odpadu a využití (odpadové nádoby o objemu 120 l, 240 l a 1100 l) papír, plast, sklo s četností odvozu 1 x za 30 dní a bioodpad s četností odvozu 1 x za 14 dní v období od 1.4. do 30.6., dále 1 x za 7 dní v období od 1.7. do 31.10., dále 1 x za 14 dní v období od 1.11. do 30.11., dále 1 x za 30 dní v období od 1.12. do 31.3. následujícího roku. - 2 x ročně svoz nebezpečného odpadu a 2 x ročně velkoobjemového odpadu. Vedení automatické evidence výsypů nádob s elektronickým výstupem dat a výpočet slevy na poplatku, včetně uživatelského rozhraní pro každého přihlášeného uživatele, který dodá budoucí poskytovatel služby z vlastních prostředků. Elektronický výstup dat musí obsahovat celkový seznam nádob svezených z jednotlivých stanovišť, dobu výsypu a objem nádob-naplněnost čtvrt, půl, tři čtvrtě, celá). Současně musí budoucí poskytovatel upravit naplněnost vytříděného bioodpadu koeficientem 0,5 a plastu koeficientem 1,75. Tato evidence bude zadavateli předkládána v elektronické podobě jednou za měsíc. - Zpracování výkazů pro autorizovanou obalovou a jeho zaslání jednou za tři měsíce. Výkaz bude zároveň předkládán zadavateli. - Vedení průběžné evidence o produkci a nakládání s odpady města. Tato evidence bude předložena zadavateli a zaslána jako hlášení o produkci odpadů a nakládání s odpady v datovém standardu ISPOP. - Dodání, montáž, údržba a servis technologie pro evidenci výsypu nádob. Systém bude umístěn na všech popelnicích v rámci města a bude zabezpečen proti manipulaci. - Zadavatel předpokládá, že od ledna 2018 bude provozovat vlastní sběrný dvůr. Dodavatel je povinen v tomto sběrném dvoře od uvedeného data každý svoz vážit. Harmonogram svozu bude upraven s ohledem na provozní dobu budoucího sběrného dvoru, a to bez zvýšení vysoutěžené ceny. Místo plnění veřejné zakázky: město Pohořelice (zahrnuje katastrální území Pohořelice nad Jihlavou, Nová Ves u Pohořelic a Smolín). Předpokládané zahájení leden 2017.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 671367
Zadavatel-název/jméno: Město Pohořelice
IČ zadavatele: 00283509
Datum zveřejnění: 01-08-2016
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 671367
Zadavatel-název/jméno: Město Pohořelice
IČ zadavatele: 00283509
Datum zveřejnění: 01-08-2016
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.