Systém pro zadávání a evidenci zakázek, sběr a distribuci dat, a efektivní plánování výroby
Česká republika malaPopis poptávky
V rámci projektu hodlá firma pořídit potřebný hardware a software pro vybudování komplexního Informačního systému s těmito hlavními body: Instalace hardware: Servery v datacentru–2x; Servery v sídle firmy, instalace strukturované kabeláže a racku–3x; PC notebook–1x; GSM brána–1x; Tablet–2x; Čtečky čárových kódů–4x; Tiskárna čárových kódů–1x; Laserová tiskárna A4–1x; DTP pracoviště pro kontrolu a úpravu dat–1x. Instalace software: Zálohování pracovních stanic, Instalace DTP aplikací na DTP pracovišti, Instalace serverových aplikací pro kontrolu PDF dokumentů a pro vyřazování stránek, Laserová tiskárna A4. Instalace IS včetně web2print: IS umožňuje komplexní integraci pracovních procesů. Tento systém sbírá informace pro produkci a transparentně integruje všechny pracovní procesy v oblasti nízkonákladového a velkoplošného tisku. Tato skutečnost významně podporuje úsilí rozvíjet a rozšiřovat zákaznické vazby, a zvyšovat efektivitu a efektivnost nákladů, přípravy produkce a plánování, manipulace se zakázkou, a rozhodování na řídící úrovni. Nastavení IS a zaškolení: CRM a správa adres, Kalkulace, Technologie a tvorba zakázkových listů, Nabídky, objednávky, Podklady pro fakturaci, Nastavení, testy a zaškolení obsluhy. Implementace a nastavení materiálového managementu a zaškolení: Nastavení skladu, Nastavení materiálové skupiny, Rezervace materiálu, Vytváření poptávek, Příjem a výdej ze skladu, Inventury, Úpravy cen, Nastaven, testy a zaškolení obsluhy. Implementace propojení s účetní aplikací: Implementace propojovacího modulu mezi IS a firemním účetním systémem Pohoda, Nastavení komunikace mezi oběma produkty, Testy a zaškolení obsluhy. Zavedení sběru produkčních dat–čárové kódy: Nastavení nákladových středisek pro sběr produkčních dat, Instalace podpory čtení kódů, Vygenerování čárových kódů pro jednotlivá nákladová střediska a operace Pořizovaný IS bude mít podobu multiplatformní webové aplikace. Základní systémové požadavky jsou následující: Serverová část dodaného řešení musí fungovat v režimu high availability; Agenda vystavených dokladů v dodaném řešení musí umožňovat napojení na účetní software; Klienti systému musí fungovat pod OS Windows 7, Windows 8, MaxOS X; Pokud dodané řešení nebo jeho část funguje ve webovém prohlížeči, je vyžadována bezchybná funkčnost minimálně v prohlížečích Internet Explorer 7 a Mozilla Firefox 2. Požadavky na nový IS zahrnují následující funkcionality: Vést spolehlivou elektronickou evidenci zakázek; dle specifikace automaticky tvořit kalkulace a technologie pro polygrafickou výrobu; organizovat zakázky a dílčí operace do výrobních front; technologické předpisy okamžitě a v aktuální elektronické podobě zprostředkovat jednotlivým výrobním úsekům; sbírat podrobná data o průběhu výroby od zaměstnanců; detailně vyhodnocovat efektivitu zpracování zakázek; analyzovat výkony jednotlivých zaměstnanců i výrobních úseků; Customer relation management modul; poskytovat aktuálních informací o zákazníkům.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 406568
Zadavatel-název/jméno: Tomáš Vida
IČ zadavatele: 64119840
Datum zveřejnění: 10-05-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 406568
Zadavatel-název/jméno: Tomáš Vida
IČ zadavatele: 64119840
Datum zveřejnění: 10-05-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.