Technická a produktová podpora SW OBELISK, včetně úprav a aktualizace

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také "VZ") je poskytování služeb technické podpory SW OBELISK, a to konkrétně k těmto službám: a) OBELISK VALIDATOR - modulu, který automatizuje validace elektronických podpisů a pečetí ve formátech a úrovních stanovených nařízením eIDAS, b) OBELISK TRUSTED ARCHIVE - modulu, který slouží k důvěryhodné archivaci elektronických dokumentů založené na aplikaci moderních ETSI standardů rozšířeného el. podpisu (AdES), c) OBELISK DIGITÁLNÍ SPISOVNA - funkční nadstavby elektronické spisové služby nabízející specifické funkce, které vyplývají ze zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "SW Obelisk"). Předmětem veřejné zakázky je poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory při provozování a údržbě SW Obelisk. Dostupnost služeb technické podpory je v rozsahu 5x8. Služby technické podpory spočívají zejména v zajištění: a) poskytování služeb technické podpory (Service desk), b) řešení servisních hlášení, c) profylaxe a optimalizace systémového prostředí, d) opravných balíčků s opravami chyb provedených na základě testů dodavatele nebo servisních hlášení a jejich distribuci zadavateli, e) komunikace s dodavatelem navazujících informačních systémů, blíže specifikovaných v provozní dokumentaci, která bude dodavateli zadavatelem předána v souladu se Smlouvou o poskytování služeb (dále jen "smlouva"), f) služeb provedení změn konfigurace a revize nastavení všech částí SW Obelisk i SW Obelisk jako celku prostřednictvím vzdáleného připojení. (dále jen "služby technické podpory") Předmětem veřejné zakázky je dále poskytování roční předplacené služby produktové podpory, která spočívá zejména v: a) bezplatném poskytování aktualizace podporovaných verzí SW Obelisk, b) přístupu k online službě pro ověření certifikátů, (dále jen "služby produktové podpory"). Předmětem veřejné zakázky je rovněž poskytování individuálních hrazených služeb technické podpory zadavateli při provozování a údržbě SW Obelisk (dále jen "služby na objednávku"), a to v maximálním objemu plnění 50 MD (1MD = 8 hodin práce jednoho pracovníka). Předmětem služeb na objednávku budou zejména: a) transformace a migrace dat v databázi, které není možné realizovat z aplikačního prostředí SW Obelisk, b) napojení dalších informačních systémů dle požadavků zadavatele. Způsob poskytování výše uvedených služeb, tj. služeb technické podpory, služeb produktové podpory a služeb na objednávku je blíže specifikován ve smlouvě, jejíž návrh tvoří Přílohu č. 1 ZD.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2021-045698
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Generální finanční ředitelství
IČ zadavatele: 72080043
Datum zveřejnění: 10.12.2021
Země: Česká republika
CPV: 72261000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595