Tvorba komunikační strategie, značky, vizuálního stylu a tvorba offline i online kampaní Pražské informační služby pro období 2013 až 2015

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního rebrandingu zadavatele a vytvoření nové korporátní identity pro zajištění prezentace jak zadavatele samotného, tak jeho prostřednictvím i hlavního města Prahy (dále též "HMP") coby turistické destinace, včetně následné realizace marketingových kampaní.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 404165
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 29-04-2013
Země: Česká republika

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595