Tvorba komunikační strategie, značky, vizuálního stylu a tvorba offline i online kampaní Pražské informační služby pro období 2013 až 2015
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem veřejné zakázky je zajištění kompletního rebrandingu zadavatele a vytvoření nové korporátní identity pro zajištění prezentace jak zadavatele samotného, tak jeho prostřednictvím i hlavního města Prahy (dále též "HMP") coby turistické destinace, včetně následné realizace marketingových kampaní.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 404165
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 29-04-2013
Země: Česká republika
Evidenční číslo zakázky: 404165
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 29-04-2013
Země: Česká republika
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.