Tvorba a realizace komunikační strategie pro účast ČR na Světové výstavě EXPO 2010 Šanghaj
Česká republika malaPopis poptávky
Předmětem plnění veřejné zakázky je zejména tvorba a realizace komunikační strategie pro účast ČR na Světové výstavě EXPO 2010 Šanghaj, přičemž komunikační kampaň bude spočívat v propagaci české účasti na EXPO v rámci České republiky i Čínské lidové republiky, tj. v místě konání výstavy.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 60022660
Zadávací řízení: Soutěžní dialog
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Kancelář generálního komisaře účasti ČR na Všeobecné světové výstavě EXPO
IČ zadavatele: 68378637
Od: 01-01-2009
Do: 31-12-2010
Datum zveřejnění: 19-09-2008
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Evidenční číslo zakázky: 60022660
Zadávací řízení: Soutěžní dialog
Předmět zakázky: Služby
Zadavatel-název/jméno: Kancelář generálního komisaře účasti ČR na Všeobecné světové výstavě EXPO
IČ zadavatele: 68378637
Od: 01-01-2009
Do: 31-12-2010
Datum zveřejnění: 19-09-2008
Země: Česká republika
CPV: 79340000-9
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.