Tvorba a zpracování kreativního konceptu marketingových témat 2019, 2020 a 2021

Praha mala

Popis poptávky

Návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně (dále jen IMK). IMK bude pokrývat komunikaci marketingových témat a bude realizována v období od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály zadavatele, přičemž mediální šíření kampaní je plánováno na období únor až říjen v každém konkrétním kalendářním roce s ohledem na specifika zdrojových trhů.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-021330
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 29.06.2018
Země: Česká republika
CPV: 79340000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595