Tvorba a zpracování kreativního konceptu marketingových témat 2019, 2020 a 2021
Praha malaPopis poptávky
Návrh a exekuce kreativního konceptu integrované marketingové kampaně (dále jen IMK). IMK bude pokrývat komunikaci marketingových témat a bude realizována v období od ledna 2019 do prosince 2021 napříč všemi marketingovými kanály zadavatele, přičemž mediální šíření kampaní je plánováno na období únor až říjen v každém konkrétním kalendářním roce s ohledem na specifika zdrojových trhů.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2018-021330
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 29.06.2018
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Evidenční číslo zakázky: Z2018-021330
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism
IČ zadavatele: 49277600
Datum zveřejnění: 29.06.2018
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.