Údržba veřejných komunikací, chodníků a příslušenství na území města Šumperka
Olomoucký malaPopis poptávky
Předmětem plnění je provádění údržby veřejných komunikací, chodníků a příslušenství na území města Šumperka. Plochy veřejných komunikací, chodníků a příslušenství na území města Šumperka jsou specifikovány v Příloze č. 1.1 a 1.2 Zadávací dokumentace. Jedná se zejména o provádění těchto prací: a) provádění čištění a úklidu veřejných komunikací, jedná se o provádění jarního úklidu komunikací, chodníků a parkovišť po zimě, provádění periodického letního úklidu komunikací a chodníků a podzimního úklidu komunikací a chodníků. Provádění periodického ručního úklidu pěší zóny, centra města a veřejného prostranství se schody u objektu Temenická 5, vše v rozsahu dle zadávací dokumentace. b) provádění údržby a oprav komunikací, chodníků a jejich příslušenství, jedná se o provádění oprav výtluků komunikací po zimě, provádění oprav propadů povrchů komunikací a provádění ostatních oprav a údržby povrchů komunikací, provádění drobných oprav a údržby povrchů chodníků a oprav a údržby příslušenství komunikací a chodníků (vodorovné dopravní značení, uliční vpusti, zábradlí apod.) v rozsahu dle zadávací dokumentace, odstraňování závad, poruch a případných havárií, c) provádění zimní údržby komunikací a chodníků, jedná se o provádění zimní údržby komunikací a chodníků v rozsahu dle zadávací dokumentace tj. zejména vedení dispečerské služby a vlastní provedení zimní údržby komunikací a chodníků v rozsahu dle plánu zimní údržby v návaznosti na průběh klimatických podmínek, d) svoz odpadu z odpadkových košů na území města Šumperka v rozsahu a četnosti dle zadávací dokumentace, jedná se o svoz odpadkových košů z komunikací a chodníků, parků a dětských hřišť, který se provádí celoročně. Náklady za uložení a likvidaci odpadu vzniklého při plnění předmětu této zakázky bude řešeno samostatnou dohodou mezi zhotovitelem, objednatelem a oprávněnou osobou provozující skládku odpadu. e) likvidace ostatního odpadu vzniklého při plnění prací, jedná se o odpady vzniklé průběžně při činnostech specifikovaných v odstavcích a) až d). Náklady za uložení odpadu vzniklého při plnění předmětu této smlouvy bude řešeno samostatnou dohodou mezi zhotovitelem, objednatelem a oprávněnou osobou provozující skládku odpadu. f) pohotovostní služba, jedná se o zajištění pohotovostní služby po pracovní době a ve dnech pracovního klidu a o svátcích pro odstraňování případných závad na komunikacích, chodnících a parkovištích. Popis prací a způsobu provádění vč. rozsahu a četnosti je uveden v příloze č. 1.2 zadávací dokumentace.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2020-022720
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Město Šumperk
IČ zadavatele: 00303461
Datum zveřejnění: 07.07.2020
Země: Česká republika
CPV: 50230000
Evidenční číslo zakázky: Z2020-022720
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Město Šumperk
IČ zadavatele: 00303461
Datum zveřejnění: 07.07.2020
Země: Česká republika
CPV: 50230000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.