Úklidy a údržba III. - Zajištění úklidových a údržbářských služeb v budovách Finančních úřadů v ČR

Česká republika mala

Popis poptávky

Předmětem plnění Části 1 je provádění úklidových a údržbářských prací v objektu Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště Plzeň-jih, a to v souladu se Smlouvou o provádění úklidových a údržbářských prací uvedenou v Příloze č. 4 ZD 1 (dále jen „smlouva“), se Standardy úklidových a údržbářských prací uvedenými v Příloze č. 1 a č. 2 ZD 1 a v Rozsahu a četnosti úklidových prací uvedenými v Příloze č. 3 ZD 1. Hlavní úklidové a údržbářské práce budou prováděny v pracovní dny v čase: Dodavatel se zavazuje provádět hlavní úklidové práce v pondělí až pátek v čase od 7:00 hodin do 13:00 hodin. Úklid kanceláří bude prováděn vždy za přítomnosti pracovníka zadavatele. Dodavatel se zavazuje provádět údržbářské práce v pondělí až pátek v čase od 7:00 hodin do 13:00 hodin. Dodavatel je povinen zajistit provádění hlavních úklidových prací takovým počtem pracovníků, kteří budou provádět hlavní úklidové práce v součtu minimálně 4 člověkohodiny denně v době dle čl. II. odst. 1 smlouvy.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2019-045225
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Česká republika - Generální finanční ředitelství
IČ zadavatele: 72080043
Datum zveřejnění: 20.12.2019
Země: Česká republika
CPV: 90910000

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595