Uniformy, oblečení

Česká republika 30.04.2011 mala

Popis poptávky

ZADÁNÍ NA VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ STEJNOKROJŮ PRO PALUBNÍ PERSONÁL VLAKŮ REGIOJET A AUTOBUSU STUDENT AGENCY express Úvod Dokument sloužící jako výchozí podklad pro vypsání výběrového řízení na stejnokroje a doplňky pro palubní personál společností RegioJet a Student Agency. Z výběrového řízení vzejde finální podoba univerzálních stejnokrojů palubního personálu vlakových a autobusových spojů provozovaných v rámci skupiny Student Agency. Základní informace Varianty stejnokrojů Pánská a dámská varianta stejnokroje Součásti stejnokroje – pánské Tričko / Košile Pulover Kalhoty Svrchník Bunda s odepínacími rukávy Kravata Zavazadlo Obuv Součásti stejnokroje – dámské Halenka Šaty / Sukně Kalhoty Svrchník Zavazadlo Pulover Šátek Obuv Forma nákupu / dodávek Určené části stejnokrojové výstroje jsou zajišťovány zaměstnavatelem Určené části stejnokrojové výstroje jsou zakupovány přímo členy palubního personálu z obligatorního vzorníku povinných součástí Základní povinné parametry stejnokroje Společný stejnokrojový oděv pro palubní personál vlakových a autobusových spojů Logotyp RegioJet a logotyp Student Agency Express (společně – personál bude přecházet) Předepsaná barevnost – kombinující SA žlutou, modrou a červenou barvu Moderní střih – včetně netradičních prvků Stejnokroje musí komunikovat firemní hodnoty Student Agency Neotřelost Barevnost a veselost Líbím se Mám výbornou značku a styl Všichni mě chtějí Další nezbytné parametry stejnokrojů RegioJet využije přípravu stejnokrojů, jejich podobu a vznik jako součást produktové komunikace RegioJet Stejnokroje musí podpořit palubní personál v jeho výkonu v souladu s konceptem 5P parametrů palubního personálu: Péče o zákazníka Provozní povinnosti Propagace Prodejní činnost Příjemnost Stejnokroje budou velmi důležitou součástí identifikace zaměstnanců s firmou a firemními hodnotami Vybrané stejnokrojové součásti budou prodejními artikly pro příznivce RegioJet a Student Agency Express Další podpůrné aspekty Spolupráce s významnou oděvní značkou, která je v souladu s firemními hodnotami SA a RegioJet Spolupráce s osobností při designování podoby stejnokrojů a pro další komunikaci (zajistí Marketing a Kom) Zvážit možnost barteru stejnokroje za propojení značky dodavatele s prezentací na palubě spojů, apod. Popis parametrů stejnokrojových součástí Tričko, košile, halenka Bavlněná látka – absorbující pot v nemačkavé úpravě beroucí v potaz intenzivní pracovní výkon personálu Barevné řešení, které nebude zvýrazňovat ušpiněnost, fleky od potu, umačkanost a jiné aspekty jímž je personál vystaven v náročném intenzivním provozu Výložky na ramenou umožňující označení vedoucího kabiny Loga dopravců – vyšitá Barevná stálost Kalhoty, šaty sukně Pánské a dámské kalhoty moderního střihu – možnost doplnit prvkem sjednocujícím celý stejnokroj Dámská sukně – úzkého krátkého střihu (ke kolenům) - možnost doplnit prvkem sjednocujícím celý stejnokroj Šaty moderního střihu – krátký rukáv, logo na šatech, výložky umožňující označení vedoucího kabiny Pulover Pánský a dámský pulover do uzavřeného véčka Směsková pletáž – držící formu – do pasu s rantlem, rukávy s rantlem Logo na pulovru Výložky umožňující označení vedoucího kabiny Obuv Černá pánská obuv – klasické formy – šněrovací černé kožené boty s pevnou podrážkou Černá dámská obuv – uzavřené boty na širším podpatku o výšce maximálně 3-4 cm Obuv odolná náročnému provozu železniční dopravy Svrchník Svrchníky umožňující nošení v období od října do března Logo na svrchníku Svrchník odolný dešti Zavazadlo Stevardský palubní kufřík s kolečky a logem dopravců – součást stejnokroje Kufřík pro přepravu dokumentace, osobních potřeb a oděvních součástí Pánská bunda s odepínacími rukávy Bunda umožňující nošení v období od října do března Logo Odolná dešti odepínací rukávy (vesta) Kontaktní osoba: Tomáš Jára, [email protected], +420 539 000 920 Výběrová komise RegioJet – Markéta Hrmová, Petr Prokeš Marketing a Komunikace – Aleš Ondrůj Student Agency express – Ivana Kašická Management – Tomáš Jára, Martina Blahová Externí osobnost – dodá Marketing a komunikace Termín Zhotovení stejnokrojů – do 15. 6. 2011 Pozice a počty zaměstnanců: vlaky - polovina z nich bude potřebovat oblečení k 1.7.2011, druhá polovina až k 1.9.2011 stewardky 50 (většinou ženy - předpokládáme na osobu boty, kalhoty/sukně + 2 košile + pulover+svrchník) strojvedoucí min. 30 (většinou muži – předpokládáme plnou výbavu) pokladní 30 (rovnoměrné zastoupení mužů a žen - předpokládáme na osobu boty, kalhoty/sukně + košile + pulover) autobusy - dle časových možností dodavatele a dohody obou stran stewardky – ženy 260, muži 50 (předpokládáme na osobu kalhoty/sukně + 2 košile + pulover, šátek/kravata) prodejci (pokladní) – ženy 50 a muži 30 (předpokládáme na osobu kalhoty/sukně + 2 košile + pulover) řidiči – výhradně muži cca 230 (předpokládáme na osobu boty, kalhoty, 3 košile, pulover, bunda s odepínacími rukávy) Počty a velikosti jednotlivých částí výstroje budou upřesněny v rámci jednotlivých objednávek. Ne všichni zaměstnanci budou mít plnou výstroj (ta se předpokládá zejména u strojvedoucích a stewardek vlaků)! Předpokládaný harmonogram Rozeslání poptávky 17.3.2011 (případné upřesňující dotazy prosím obratem mailem) Nabídky obsahující návrhy designu, materiálů a orientačních cen za kus přijímáme do 30.3.2011 (nejpozději do 22.3.2011 prosím o zprávu, že se budete účastnit výběrového řízení). Nabídky přijímáme mailem nebo poštou. Vybraní dodavatelé budou mít i možnost osobní prezentace Výběr dodavetele (designu, materiálů) a upřesnění cen jednotlivých položek do 10.4.2011, zadání výroby vzorků. Schválení vzorků všech částí výstroje cca konec dubna 2011 Určení počtu a velikostí první objendávky pro více než 60 zaměstnanců. Výroba první objednávky (pro 60 zaměstnanců) 4-6 týdnů (včetně případné výroby látek) - dodání do 15.6.2011 Informace na závěr Primárně nám jde o získání co největšího množství grafických návrhů ošacení našich zaměstnanců. Následně o výběr dlouhodobého partnera (3-5let spolupráce), ktrerý nám posktytne dobrou kvalitu a design za rozumou cenu. Prioritou je obléknout stewardky do vlaků nejpozději do 15.6.2011. Ostatní skupiny zaměstnanců (stewardky autobusů, strojvedoucí+řidiči, pokladní vlaků i autobusů – v tomto pořadí) mohou počkat. Veškeré upřesňující dotazy prosím zasílejte mailem, poptávku budu průběžně zpřesňovat. Nepotrpíme si na formality, jde nám hlavně o obsah. Těšíme se na vaše návrhy.

Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595