Vedení účetnictví a zpracování mzdové agendy Pražské informační služby

Česká republika mala

Popis poptávky

Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části, a to na: 1) „Vedení účetnictví Pražské informační služby“ 2) „Vedení a zpracování mzdové agendy Pražské informační služby“ Dodavatel je oprávněn podat nabídky na obě části veřejné zakázky. Předmětem plnění 1. části veřejné zakázky jsou služby, spočívající: • ve vedení a zpracování účetnictví souvisejícího s činností zadavatele, • v účetním a ekonomickém poradenství, • ve zpracování přiznání k jednotlivým daním a • ve vedení daňové evidence, včetně zastupování zadavatele v jednání před příslušnými úřady to vše v rozsahu a za podmínek uvedených v Obchodních podmínkách na 1. část veřejné zakázky v příloze zadávací dokumentace. Současné účtování u zadavatele lze kvantifikovat následně uvedenými počty zpracovaných účetních (daňových) dokladů u zadavatele: - Vystavené faktury 300 / měsíc - Přijaté faktury 150 / měsíc - Zálohové faktury 10 / měsíc - Poukazy 20 / měsíc - Pokladní doklady 80 / měsíc - Bankovní výpisy 300 / měsíc (cca 600 položek) - Celkový roční obrat PIS 30 mil. Kč / rok (suma celkových výnosů za rok dle VZaZ) Celkově ročně zhruba 71 tis. účetních položek, s PAPem (povinný pomocný analytický přehled) necelých 140 tis. účetních položek. Předmětem plněné 1. části veřejné zakázky není zpracování mezd a odvodů. Předmětem plnění 2. části veřejné zakázky jsou služby, spočívající v kompletním zpracování mzdové agendy evidenčních a externích pracovníků, kteří jsou v pracovním poměru u zadavatele dle zákoníku práce, dle platných právních předpisů a v tomto rozsahu: • Vedení mzdové agendy a měsíční zpracování mezd zaměstnanců organizace (průměrně 170 osob / měsíc včetně DPP a DPČ) včetně mzdové rekapitulace a vypracování přehledů na SZ a ZP, • zpracování přihlášek a odhlášek zaměstnanců na SZ, ZP, • zpracování ELDZ, zpracování potvrzení vydávaných zaměstnancům, • zpracování ročního zúčtování mezd, ročního vyúčtování záloh na daň z příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků a srážkové daně, • účast na kontrolách týkajících se mzdové a personální agendy, jakož i veškerý další nutný styk s příslušnými úřady, • zpracování dalších vyžádaných přehledů a výkazů pro potřeby zadavatele, jeho zřizovatele a státních orgánů, • vedení personální a HR agendy, • spolupráce s vedením organizace na personálních projektech, • poskytování poradenství a zastupování zadavatele ve vztahu k třetím osobám v rámci vedení a zpracování mzdové agendy zadavatele. Specifikace předmětu plnění 1. i 2. části veřejné zakázky včetně specifikace práv a povinností Dodavatele a zadavatele je součástí Obchodních podmínek na příslušnou část veřejné zakázky.

Informace o zakázce

Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: 457284
Zadávací řízení: OPEN
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 28-11-2013
Země: Česká republika
CPV: 79211100-7

Podrobné informace o zadavateli a zakázce

Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595