Vizuální identita Metropolitních oblastí a aglomerací ČR

Jihomoravský 19.05.2025 vetsi

Popis poptávky

Předmětem je odborné zpracování design manuálu společné publicity nástroje ITI a grafické práce k zajištění tvorby výstupů využívající stanovené kreativy v design manuálu. Design manuál vychází ze stanovených komunikačních cílů, aktivit a kanálů vycházejících z Komunikační strategie propagace nástroje ITI a metropolitní spolupráce (Příloha č.1). Klíčovým prvkem této činnosti je vytvoření loga a design manuálu a následných dílčích grafik., který bude sloužit jako nástroj pro všechny komunikační aktivity a bude obsahovat konkrétní Cílem je vytvořit silný a jednotný vizuální styl, který nejen zvýší povědomí o metropolitních oblastí a aglomerací ČR, nástroji ITI, ale také posílí jeho vnímání jako moderního a efektivního nástroje pro podporu metropolitní spolupráce. Grafické návrhy komunikačních materiálů jako jsou brožury a letáky v českém a anglickém jazyce budou sloužit k propagaci nástroje ITI a společné publicity.

Dokumentace a přiložené soubory

Bude zobrazeno po přihlášení.



Kategorie poptávky, klasifikace

Zdroj, odkaz

Bude zobrazeno po přihlášení.

540.000
Poptávek
2.500
Kategorií
4
škály hodnot
185,200+
Poptávajícíh

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat +420 725 300 595

Volejte: +420 725 300 595