VÝBĚR AGENTURY PRO MARKETINGOVOU KOMUNIKACI NA SOCIÁLNÍCH MÉDIÍCH A ONLINE V TRVÁNÍ 36 MĚSÍCŮ
Praha malaPopis poptávky
Předmětem VZ je: výběr agentury, která navrhne tříletou strategii pro sociální média, bude tvořit kampaně, poskytovat konzultační služby, realizace dodavatelem zaměřeným na digitální média, úzká spolupráce se Zadavatelem a jeho dodavateli zabezpečujícími dodání kreativního obsahu pro realizaci předmětu, návrh roční strategie pro sociální média, konzultační služby s ní spojené (včetně čtvrtletních aktualizací strategie, které budou reflektovat poslední trendy v oblasti sociálních médií), tvorba kampaní určených široké mezinárodní veřejnosti pro oficiální profily Prahy coby turistické destinace na sociálních médiích po dobu 36 měsíců, aktivní správa veškerých sociálních profilů zadavatele, produkce textových postů, grafiky, filmů, animací, fotografií a dalších vizuálních prvků obsahu, strategie pro placené kampaně na sociálních médiích, jejich plánování, nákup formátů, produkce a správa sociálních kampaní, měření, vyhodnocování úspěšnosti, pravidelný reporting, monitoring chování uživatelů.Informace o zakázce
Typ: Podlimitní
Evidenční číslo zakázky: Z2017-029746
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba, příspěvková organizace
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 27.10.2017
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Evidenční číslo zakázky: Z2017-029746
Zadávací řízení: F02
Zadavatel-název/jméno: Pražská informační služba, příspěvková organizace
IČ zadavatele: 00064491
Datum zveřejnění: 27.10.2017
Země: Česká republika
CPV: 79340000
Podrobné informace o zadavateli a zakázce
Detaily zakázky: Bude zobrazeno po přihlášení.